Karoseria
: Bardzo miły dla oka. Przydałoby mu się trochę bajerów co w tych europejskich i przede wszystkim napęd na 4 koła.
4,0
Całokształt
Jak narazie jest OK. Zobaczymy zimą jak ta waga bez tylnego mostu 4WD będzie spisywał się na śniegu.
Wrażenia
5,0
Silnik
Idealnie mruczy jak na I-VTEC przystało
4,0
Skrzynia biegów
Mój pierwszy automat. Jak dla mnie OK. Honda lubi wysokie obroty i trzeba się do nich przyzwyczaić. Biegi wchodzą odpowiednio bez żadnych znaczących przeskoków.
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
Z tyłem jest gorzej. Amerykańska wersja nie ma bajerów typu kamera cofania czy choćby czujniki. Bynajmniej ja tego nie mam.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
W zależności od opon, może przy wyższych prędkościach lekko buczeć.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wstawiłem LPG zaraz po kupnie. Miasto 16, trasa 13 na benzynie jeżdżę co 5 bak i głównie w mieście, więc zużycie blisko 15.
5,0
Stosunek jakość/cena
Cena auta z USA bardzo przyzwoita, więc na jkość można trochę ponarzekać, ale mam pewność że auto było składane w Japonii a tam na jakości w motoryzacji się nie oszczędza.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Oby tak dalej.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przy zakupie wymieniałem tylna piastę z łożyskiem. Nie mam napędu 4WD więc przesyłka z USA trwała prawie miesiąc. Koszty przyzwoite.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 i-VTEC 170KM 125kW
[l/100km]