Szukaj

Ocena kierowcy - Honda CR-V III SUV

dziadDan, ponad rok temu
Silnik 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 310 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Honda CR-V III SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW 2006-2010 - Oceń swoje auto
4,57
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Obszerne wnętrze
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Nic nie jest uciążliwe.czasem zapala się i potem gaśnie check ale tylko na gazie.Na kompie pokazuje "słaba wydajność katalizatora" czy jakoś tak. Więc albo to wina kata albo sonda lambda do wymiany. Muszę się skonsultować z gazownikiem. Na dzień dzisiejszy Jeżdżę tak rok czasu i nic się nie dzieje
4,0
Całokształt
Ogólnie solidny samochód.prosty ,bez zbędnych bajerów. Ma wszystko to,co powinno być żeby był bezpieczny i w miarę wygodny.dla rodziny 2+1 odpowiedni. Bardzo pojemny bagażnik, dużo schowków,regulowana i składana tylna kanapa to duże plusy.średnio wygodny nawet w wersji executive ale u konkurencji jest sporo gorzej.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik to proste 2.0 vtec. Chyba najlepszy i najprostszy silnik jaki stworzył człowiek. Można przy nim grzebać przy średnim pojęciu o mechanice.To prawda. te 150km wystarczy dla spokojnego człowieka z rodziną do zwyczajnej jazdy. Osobiście raz w roku ciągnę przyczepę campingową 1000kg i daje radę. Oczywiście trzeba wtedy bardzo uważać na drodze,a wyprzedzać można tylko ciągniki i rowerzystów.myślę że 2.4 byłby po prostu idealny do tego samochodu Proszę tylko przemyśleć do czego potrzebujecie tego auta. Z 2.0 pod maską Można wyprzedzać dynamicznie przy prędkości 80km/h i redukcji na 3 bieg, można również jechać swobodnie na 6 biegu 130km.Dla mnie jest zupełnie OK i wystarczy to,co jest.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia jest naprawdę zwyczajna. Trochę zmiana z 1 na 2 jest wyczuwalna ale całość jest Ok. Przypominam że przebieg to ponad 300tys.km
4,0
Układ jezdny
Jeśli ktoś ma problem z kierownicą, którą nie wraca do pozycji 0 ,to powiem tylko tyle, że ja dałem maglownicę do regeneracji i nie pomogło. Jeżdżę z tym już 20 tys km i nadal żyję więc nie jest to jakiś problem.a zawieszenie jest wg mnie nastawione na komfort na gładkiej nawierzchni. Na dużych dziurach trochę buja.
4,0
Karoseria
Lakier jak to lakier........ Jak zabezpieczysz woskiem to jest ok, a jak nie, to masz rysy. Proponuję nie przejmować się tylko jeździć.
Komfort
5,0
Widoczność
Super. Przód i boki. A z tyłu jak wszędzie potrzebne są czujniki lub kamera
5,0
Ergonomia
Wszystko ok. Dużo schowków w drzwiach .W tunelu środkowym ogromny schowek.wszystkie przyciski i pokrętła od temperatury są bardzo wygodne i proste w obsłudze do tego sterowanie z kierownicy radiem i tempomatem ułatwia życie. Fajny bajer to lusterko sferyczne wraz ze schowkiem na okulary nad głową. Można podglądać co się dzieje na tylnej kanapie.jeden minus:szkoda że Japończycy zabrali ten składany stolik z bagażnika, która była w CRV II ,a dali tą śmieszną półkę, która jest zupełnie nie potrzebna. Leży w garażu od początku użytkowania auta, bo tylko przeszkadzała.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Normalnie grzeje i chłodzi. Benzynka jak to benzynka szybko się nagrzewa zimą. Jest OK.dla pasażerów pewnie przydałby się nawiew z tyłu ale to już w CR-V IV.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
No tutaj żaden konkurent z tych lat nie ma szans. Toyota RAV4, Hyundai Tucson, Nissan X-trail, Hyundai Santa Fe,BMW X3.... żaden z nich nie ma tak ustawnego i pojemnego bagażnika. I na tylnej kanapie w Hondzie jest bardzo dużo miejsca. Z przodu jest również super.jeden mały minus. Prawe kolano cały czas dotyka centralnej kolumny.a mam jedynie 175cm wzrostu. W CR-V IV wstawili tam małą poduszkę, więc Japońce uczą się i czytają opinie użytkowników:-))
4,0
Wyciszenie
Przód jest ok ale, tyłu słychać szum opon. Polecam wyciszyć nadkola i bagażnik. Mata wygłuszająca 3mm wystarczy. Samodzielna robota kilka godzin z piwem w ręku i koszt około 350zl. Do 120 km/h jest dość cicho, a potem słychać szum powietrza.ale nawet przy 150 można rozmawiać.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Proszę być świadomym że każda część do Hondy jest około 20% droższa niż do przykładowo Golfa 4, którego również posiadam. Do tego oryginalnalne części, nawet używane ze szrotu potrafią być drogie.I jeszcze mam jedną radę.... Polecam kupować Bardzo dobrej jakości części (np.555) do Hondy. Wytrzymają 5x dłużej.ogolnie eksploatacja jest trochę droższa niż w popularnych autach ze średniej półki,ale honda odwdzięcza się niezawodnością, pod warunkiem że wymiany są robione na częściach z górnej półki.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jeśli samochód zaczyna się sypać przy 300tys km to znaczy że jest solidny. To jest moje zdanie. Przy tym przebiegu wiele aut już jest złomem,a w Hondzie wystarczy zrobić remont na ok 5-8 tys i jedziesz dalej kolejne 100 -200tys.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Padł rozrusznik, padła cewka zapłonowa,wyciek płynu z węża, jakaś tuleja na wahaczu,czujnik poziomowania ksenonów się ułamał Drobiazgi, drobiazgi,o których szkoda gadać...jak w każdym samochodzie
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych poważnych. Jedynie padnięty rozrusznik zmusił mnie do poproszenia przechodnia do odpalenia "na pych". Wymieniony i wszystko git.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda CR-V III SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,50 zł
10,6
l/100km
11,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda CR-V III SUV

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów