In plus-mało awaryjne, w zasadzie do poprawy tylko niedoróbki(np trzeba zabezpieczać przed korozją,przesmarowac tu i ówdzie) wygodne,z dużym ustawnym bagażnikiem,ergonomiczne (np lewarek biegów) na trasie bardzo przyjemne do 140km/h później huk...Poczucie bezpieczeństwa -gabaryty In minus - silnik bezdynamiczny,bez dołu,irytująco słaby - raczej dla starszej osoby,bedzie zadowolona.Jazda w terenie wykluczona a i w sniegu nie polecam (kiepskie 4x4),rdza pod plastikami (konserwować!!!) ,bardzo kiepskie plastiki wewnątrz i potwornie niewygodne.twarde tylne siedzenia.Sprzęt grający....symbolicznie.Nie kupił bym ponownie bo na rynku szeroki wybór lepszych SUV-ów.
Wrażenia
3,0
Silnik
Wydaje sie byc niezawodny,lekkie branie oleju niestety odczuwalnie za słaby,troszkę nie na te czasy.Zmiana z diesla i poczucie katastrofy
4,0
Skrzynia biegów
W porządku,podejrzewalismy awarie ułożyskowania,wystarczyło tylko smarowanie.
4,0
Układ jezdny
Na trasę jak limuzyna.
3,0
Karoseria
Te problemy z rdza Hondy (doczytałem) sa jakies takei zadziwiajace.
Komfort
5,0
Widoczność
Super.
5,0
Ergonomia
Japońska szkoła-smutek i nudy ale na swoim miejscu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Super.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Super
5,0
Wyciszenie
Do 140km świetnie-pięć gwiazdek.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Serwis horrendalnie i absurdalnie drogi.Zostaja inne serwisy -ale w zasadzie do obsługi bierzącej.
2,0
Stosunek jakość/cena
Za drogie w stosunku do tego co oferuje - jest na rynku wiele lepszych SUV-ów do tego parę tańszych.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobiazgi.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
[l/100km]