Szukaj

Ocena kierowcy - Honda CR-V III SUV

Karol Gliwice Opinia Honda crv lpg 2007r, 4 lata temu
Silnik 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 280 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Honda CR-V III SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW 2006-2010 - Oceń swoje auto
4,86
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
5,0
Całokształt
Witam. Pozostawiam moją prywatną opinię o Honda CR-V z 2007r z silnikiem 2000cm/sz z instalacją gazową. 1. Ato wcale nie jest terenowe, a raczej do amatorskiego użytku w terenie (dojazd do działki). Na dojazdach przez łąki do działki sprawdza się w 100%, ale na rajdy przez bagna - wykluczone! Oprogramowanie komputera potrafi się pomylić i nie zinterpretować na czas uślizgu jednego koła. Czasami jest ok, a (rzadko ale) zdarza się że nie zadzaiła tak jakbyśmy oczekiwali. Oczywiście auto wyjedzie z bagna ale z opóźnieniem. Te zdarzenia mogą być stresujące. Raz jest natychmiast, a raz z opóźnieniem. Honda ponoć doskonale wie o niedociągnięciach w sofcie 4x4. Ponieważ to SUV turystyczny, a nie auto typowo offroudowe nie poprawiają go ;-( 2. W trasie jest nadspodziewanie wygodne. Mało który SUV jest tak wygodny i miły w podróżowaniu. Do szybkości 150 km/h jest cichutki (głównie dzięki 6 biegu). Ponad 150 km/h zaczyna już huczeć, świszczeć, staje się coraz głośniej. Uto super wygodne, jak Amerykański krążownik ;-). 3. Nadwozie zabezpieczane przez fabrykę w newralgicznych miejscach. Zalecam własne, dodatkowe zabezpieczenie progów, części pod plastikowymi listwami błotników (zdjąć plastiki i zabezpieczyć, założyć zpowrotem). 4. Siedzenia miękkie, plecy i tyłek nie boli po 500km trasy. Za to duży plus dla Hondy! 5. Skrzynia biegów twarda, Biegi wchodzą dobrze ale lewarek chodzi wysoko i dość "twardo" natomiast jest bezawaryjna. A, pamiętajcie o wymianie oleju w skrzyni i moście!. Mimo, że niektóre serwisy twierdzą że nie trzeba - wymieniajcie! Dbajcie o swoje auto, bądźcie dla niego dobrzy ;-). 5.Bagażnik - olbrzym! Siedzenia się fajnie kładzie więc w razie "W" można zrobić przeprowadzkę. (zamki siedzeń potrafią wpadać w wibrację w terenie i drżą). 6. Silnik 2,0 Hondy -malina / super! 7. Zawieszenie - malina, super! Najczęściej wymienia się gumy stabilizatora z tyłu. Nie jest to droga zabawa. Jedynie śruby ciężko odkręcić (czas). Koszt wymiany gum stabilizatora: 100-150zł. 8. Koła są wielkie (ciężkie) więc zalecam częste wyważanie! 9.Mam instalację LPG, działa bezproblemowo. Przy instalacji LPG sprawdzać częściej poziom płynu chłodniczego. Spalanie przy łagodnej trasie (100-120 km/h, rzadkie przyspieszanie do 150) ) wychodzi (u mnie) 7,5-8 l/100km GAZU ! Spalanie wychodzi super. Z LPG jestem zadowolony bardzo! Butla w kole, W mieście (wieczne korki), zimą niestety spalanie może dojść do 10-11l/100km. Przynajmniej tak jest w mojej. Ogólnie samochód wyższej klasy. Bezawaryjny, spokojny i bardzo, bardzo wygodny. Jak pisałem to nie off roud ale w dojazdach w terenie dojedzie tam gdzie zwykły nie da rady (działka w lesie bez drogi). Auto jest ok, fajne i rzetelne. Niestety ma jedną wadę. cena zakupu jest sufitowa! No ale coś za coś. Zagryzłem swego czasu zęby by wyskrobać więcej niż na inną markę ale nie żałuje. Mam satysfakcję. Najbardziej cieszy mnie komfort i bezawaryjność. Było warto! Czy kupię następnym razem także Hondę? Pewnie tak. Droga jak czort w zakupie ale potem się to wraca, odwdzięcza. Pozdrawiam
Wrażenia
5,0
Silnik
malina!
5,0
Skrzynia biegów
skrzynia biegów twarda ale można się przyzwyczaić
5,0
Układ jezdny
ok
4,0
Karoseria
zabezpieczyć we własnym zakresie błotniki pod listami bocznymi!
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
pali jak na wielkie ao super mało.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Olbrzym!
5,0
Wyciszenie
Jak na SUV-a bardzo dobrze wyciszone, do 150 km/h
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zero awarii tyle lat
4,0
Stosunek jakość/cena
Drogie auto w zakupie ale odwdzięcza się w bezawaryjnym użytkowaniu.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda CR-V III SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,50 zł
10,6
l/100km
11,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda CR-V III SUV