Układ hamulcowy
: Piszcza klocki mimo że z górnej półki cenowej
5,0
Całokształt
Witam auto posiadam od roku zrobiłem nim 18 tysięcy kilometrów. Po przesiadce z aut grupy volkswagena oceniam że było warto i kolejne auto to będzie crv 4.Auto na gazie nie sprawia problemów luz zaworowy reguluje profilaktycznie co 15 tysięcy km ogólnie prócz wymian eksploatacyjnych typu tarcze olej łączniki stabilizatora zero awari polecam naprawdę bezawaryjne auto.
Wrażenia
5,0
Silnik
Po przesiadce z diesla 1.9 tdi był odczuwalny brak momentu obrotowego .jednak po przyzwyczajeniu jest ok elastyczny cichy daje radę w mieście na tarasie trochę głosny powyżej 120 .Spalanie gazu średnie to około 11 litrów.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo precyznja biegi klikając same wchodzą.
5,0
Układ jezdny
Nie czuć dziur w porównaniu do kompaktów czy klasy średniej .Mniej twarde niż w poprzednich moich volkswagenach
4,0
Karoseria
Ogólnie jest ok mam mały purchel na tylnej klapie pod szybą. Lakier delikatny widać rysy.
Komfort
5,0
Widoczność
Dobre wygodne fotele dużo miejsca.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką wygodnie umieszczony lewarek zmiany biegów
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima w miarę wydajna .w zimę mógłby się szybciej nagrzewac
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jeden z największych atutów Plus ogromny bagażnik.
5,0
Wyciszenie
Silnika praktycznie nie słychać. Dopiero na trasie przy wyższych prędkościach. Jednak dźwięk silnika po wkreceniu na obroty przyjemny.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części eksploatacyjne ma normalny poziomie jednak droższe niż do aut niemieckich.
5,0
Stosunek jakość/cena
Cena bardzo wysoka jednak jakość i bezawaryjnosc to rekompensuje.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tylko skrzywienie lusterka przy składaniu które ustalo po nasmarowaniu
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
[l/100km]