Szukaj

Ocena kierowcy - Honda CR-V III SUV

gacza, 6 lat temu
Silnik 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 80 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda CR-V III SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW 2006-2010 - Oceń swoje auto
4,36
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
Układ hamulcowy
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
4,0
Całokształt
Auto chyba tylko zrobione przez Japończyków, bo wydaje się jakby było projektowane przez Rosjan. W środku wszystko chodzi topornie - gdyby czołgi miały uchylane automatycznie szyby, to byłby to ten sam odgłos co w CRV. Z przyspieszeniem to auto nie ma nic wspólnego. Świetny pojazd rodzinny, duuuużo miejsca, widoczność super. Właściwości terenowe żadne, ale w mieście radzi sobie świetnie. Na trasie spokój i kultura, żadnych fajerwerków. Autem nie buja przy agresywnej (?) jeździe. Wysokie opony + zawieszenie = idealne na drogi w PL. Silnik trzeba kręcić wysoko (nic nowego). Spalanie akceptowalne (chyba, że ktoś oczekuje spalania Skody CitiGo - to się lekko zawiedzie). Zamontowany mam LPG - trochę trzeba stać przy dystrybutorze, bo w butle (w kole) wchodzi ok. 54 litrów gazu. Komputer kłamie ze spalaniem (benzyny) oczywiście. Fabryczny zestaw głośników - dla mojego ucha to za mało - ucho mam przeciętnie wrażliwe. Wysoki komfort jazdy tym pojazdem. Spalanie podane dla LPG.
Wrażenia
5,0
Silnik
2.0 jest zwyczajnie za mały dla tego auta. Ale silnik prosty w konstrukcji, możliwe jest zamontowanie LPG, bardzo szybko łapie roboczą temperaturę pracy = LPG włącza się bardzo szybko = niskie zużycie benzyny przy LPG. Wysokie obroty nie robią żadnego wrażenia na tym motorze. Pali tyle ile ma palić... ale historie pt. 8 litrów/100 km to w moim przypadku jakieś bajki.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą jak w ruskim czołgu. Na trasie plus za 6-ty bieg. Przełożenia dobrze dobrane. Ocena dobra.
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie to bajka. Szkoda, że napędem 4x4 rządzi pompa hydrauliczna. Dobrze często wymieniać olej w tylnym moście (często = zgodnie z manualem). Do czułości układu jezdnego trzeba się chwilę przyzwyczaić.
2,0
Karoseria
Auto z 2007 r. Ruda wchodzi na maskę jako konsekwencja zebranych na autostradach robaczków. Lakier miękki. Ale to przecież żadna nowość.
Komfort
5,0
Widoczność
Ogólnie super. Dobrze mieć kamerę lub czujniki cofania.
5,0
Ergonomia
Super. Warto dodać, że podłoga z tyłu jest płaska. Najlepsze tylne fotele jakie użytkowałem do tej pory (każdy z foteli jest przesuwany i można regulować jego wychylenie). Dużo schowków. Podłokietniki przednich foteli to jakieś nieporozumienie (wąskie i za krótkie). Bagażnik pojemny + w bagażniku jest dodatkowa półka.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
No szału nie ma. BMW to to nie jest. Aerodynamika cegły nie pomaga (szczególnie w trasie). Zawieszenie z kolei cichutkie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
CRV lubi serwisy (okresowe) i trzeba się ich trzymać. Pali adekwatnie do swojej wielkości i masy. Sporo zamienników dostępnych na rynku. Ogólnie trzeba się z tym liczyć, że nie kupujemy opla astry G, tylko mały czołg.
4,0
Stosunek jakość/cena
Zapłaciłem jak za zboże. Auto zakupiłem w stanie bdb. Jeżeli "jakość" oznacza ergonomię, ilość miejsca w środku, bezpieczeństwo, to daję 5 gwiazdek. Jeżeli w to włączymy serwisy i usterki, to asekuracyjnie 4 gwiazdki.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie brak. Czas zweryfikuje.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie brak. Czas zweryfikuje.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
13,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
12,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
16,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
11,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda CR-V III SUV