może trochę upierdliwy użytkownik po 40-tce,
10 lat temu
Silnik 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Rok produkcji 2010
Przebieg:
82 tys. km
Okres użytkowania:
3 lata
3,46
19% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria
: stylistyka
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: awaria systemu CMBS
3,0
Całokształt
wykończenie wnętrza pozostawia wiele do życzenia,fatalna jakość plastików-tandetne,podatne na zarysowania,nie przystają do auta za ponad 120.000PLN!
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik niezły,ale za słaby do takiej masy auta-przy pełnym obciążeniu(np.wyjazd na narty+3 osoby)-pod górę ledwie daje radę,trzeba non stop redukować biegi
jeśli ktoś ma automatyczną skrzynię biegów,to współczuję przy mocy 150KM...
4,0
Skrzynia biegów
przy zmianie biegu z 1 na 2 skrzynia chrobocze,jakby była z drewna
4,0
Układ jezdny
dołączany napęd na tylną oś to raczej nieporozumienie,miałem epizod na ośnieżonej,śliskiej drodze-tył auta zaczął tak uciekać,że prawie wpadłem do rowu...
Komfort
5,0
Widoczność
bez zastrzeżeń
4,0
Ergonomia
ok,ale brakuje automatycznego domykania szyb przy zamykaniu centralnego zamka
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
brakuje nawiewu na tylne siedzenia!
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wygodne fotele
2,0
Wyciszenie
na utostradzie taki szum,że nie słychać radia i własnych myśli
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nie należy do tanich
3,0
Stosunek jakość/cena
tanie,tandetne plastiki wśrodku
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
niezwijające się pasy bezpieczeństwa po ich odpięciu-koszmar(metalowe klamry stukają w czasie jazdy o plastiki!)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
awaria systemu CMBS po 3l atach-nie można m.in.korzystać z tempomatu...
nowy system radarowy kosztuje bagatela ponad 7500,00PLN...
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
[l/100km]