Szukaj

Ocena kierowcy - Honda CR-V III SUV

kierowca z 30-letnm stażem, 12 lat temu
Silnik 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 7 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda CR-V III SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW 2006-2010 - Oceń swoje auto
3,08
28% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : pozytywnie????????????????????????????????????????????????? .Żarty??
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Żle spasowane drzwi to nie do pomyślenia
Inne : samochód nowy i kilka bardzo ważnych usterek
Układ elektryczny : przełączni otwierania lewej przedniej szyby po pięciu miesiącach nie działa
3,0
Całokształt
Miałem już jedną Hondę i byłem bardzo zadowolony żadnych problemów.Okazuje się że Anglicy robią (zlepiają)samochody na polski rynek.Producent czyli Honda to toleruje oi pozwala sobie na sprzedaż samochodów w Polsce uważając nas za debili.Wydaje się,że nie biorą pod uwagę naszych opini.Cena do jakości jest dużo za wysoka.Myślę,żeprzekłada się to na sprzedaż.Jest niewielka.Brawo tym wszystkim,którzy zrezygnowali z zakupu CR-v
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik wysoko obrotowy za słaby do CR-V
3,0
Skrzynia biegów
Źle wchodzi dwójka
3,0
Układ jezdny
przeciętnie trzyma się drogi
Komfort
3,0
Widoczność
Z przodu OK ale tył słabo
4,0
Ergonomia
może być większych zastrzeżeń nie mam
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Długo nagrzewjący się silnik
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
nie mam zastrzeżeń
4,0
Wyciszenie
bez zastrzeżeń
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
żużycie benzyny niestety duże przy bardzo spokojnej jeździe.Przy bardziej energicznej jest bardzo duże
2,0
Stosunek jakość/cena
Napiszę jeszcze raz a mianowicie:plastiki wewnątrz jak w Syrenie lub Trabancie jakość żenująca.Wykonanie nawozia jak z pod siekiery(spasowanie jego elementów).Myślę,że czas już żeby Honda wzięła się za robotę.Dowodem tego jest ilość samochodów tej marki np.w niemczech ilość śladowa.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
sprzęgło nie do tego samochodu
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
układ hydrauliczny sprzęgła w niskich temperaturach nie funkcjonuje co powoduje przypalanie sprzęgła.Poniżej -18 stopni pedał sprzęgła pozostaje przy podłodze.Szok za te pieniądze i hańba dla marki

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,1
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda CR-V III SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,50 zł
10,6
l/100km
11,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda CR-V III SUV