Szukaj

Ocena kierowcy - Honda CR-V III SUV

Starless, 13 lat temu
Silnik 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 35 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Honda CR-V III SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW 2006-2010 - Oceń swoje auto
3,62
15% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria
3,0
Całokształt
Samochód moim zdaniem trzeba rozpatrywać w 2 kategoriach. Po pierwsze fajne, przestrzenne, wygodne i dość dobrze poskładane nadwozie oraz tragiczny, słaby i paliwożerny układ napędowy w wersji benzynowej. Samochód jest autem na zakupy stąd 3 lata i 35000 km. W tej roli się sprawdza doskonale. Jednak popełniliśmy w tym roku wyjazd rodzinny Hondą po Italii i była to prawdziwa mordęga ze względu na silnik. Spaliliśmy morze benzyny a pod górki niestety skutery nas wyprzedzały.
Wrażenia
2,0
Silnik
Mam wersję benzynową 140 KM z automatem. Silnik ma bardzo wysoko ustawiony moment obrotowy, trzeba go kręcić ok.5000-6000 rpm aby coś wyprzedzić, jadąc samemu jest w miarę OK, 4 osoby i bagaż robi się niebezpiecznie np. wyprzedzając TIR\'a. Kick down praktycznie nie istnieje. Starając się jechać dynamicznie, spalanie ok 10 l/100km w trasie. Do tego za mały zbiornik paliwa, co 400 km tankowanie. Strasznie to upierdliwe.
3,0
Skrzynia biegów
Automatyczna 5 biegowa, taka nijaka w stylu amerykańskim, zmienia biegi i to wszystko co można powiedzieć. Do Tiptronica lub DSG lata świetlne. Wpływa na duże zużycie paliwa, bo ma tylko niestety 5 biegów.
3,0
Układ jezdny
Niezły prześwit, z zaspy można się wydobyć, w lekkim terenie w porządku, Telepie na dziurach, na gładkich asfaltach akceptowalny. Generalnie dość twardy. W zakrętach auto trzyma się dobrze, nie przechyla się. Hamulce jak na masę auta słabe, trzeba uważać.
Komfort
5,0
Widoczność
Tutaj bez zastrzeżeń, widoczność jak w szklarni, lusterka boczne jak łopaty. Szklany dach do obserwacji gwiazd nocą. Bardzo dobre xenony, wysoko zainstalowane, świetna widoczność nocą.
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręka , dość dobra navi, przedziwny system HFT(głośnomówiący), mało intuicyjny bez instrukcji ani rusz. Fotele wygodne, z tyłu siedzi się jakby wyżej i dobrze widać drogę. Plastiki twarde i smutne, rysują się np od pasów, które zwijają się niemrawo i już jedna klamra została przytrzaśnięta w drzwiach. zestaw audio przeciętnie grający.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przy 4 osobach szyby nie parują, klima działa poprawnie, ogrzewanie również.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dużo miejsca na nogi i nad głowanmi, obszerane auto. Duży bagażnik świetnie nadający się do zapakowania bagaży na długą podróż z rodziną.
4,0
Wyciszenie
Średnio, silnik słyszalny powyżej 4000rpm. Słychać wiatr i koła powyżej 120 km /h.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zima - 13,5 litra/100 km lato powyżej 10 litrów, trasa ok 9,2. Przeglądy standartowe ok 700 zł. Nie zmieniamy opon na zimowe, CR-V kupiliśmy na M+S wielosezonowych, jest to bardzo wygodne i zaoszczędza wydatków.
3,0
Stosunek jakość/cena
Negatywny wizerunek łagodzi bardzo dobry serwis Honda Cichoński w Kielcach. Kompetentny szybki i bezproblemowy. Polecam.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic oprócz żarówek. Kierownica zamontowana trochę na bok, samochód jedzie prosto a kierownica ustawiona jakby koła były lekko skręcone. Ale można się przyzwyczaić.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wyciek ze skrzyni biegów po 10.000 km. Na gwarancji naprawione bez problemu.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,1
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda CR-V III SUV