Karoseria
: Przy tych gabarytach zewnetrznych przestronnosc i komfort wnetrza jest doskonala.
5,0
Całokształt
Za ta cene nie dostanie sie na rynku (nie w Polsce tylko w UK )lepszego samochodu dla urzytkownika ceniacego wygode i umiarkowane koszty ale nie przywiazujacego wagi do snobizmu bycia \"bandyta\"na drodze.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo elastyczny
5,0
Skrzynia biegów
siwtna lokalizacja dzwigni zmiany biegow i latwe przekkadanie biegu z dwojka wlacznie
5,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
Niestety widocznosc do tylu przez tylna szybe jest batdzo ograniczona i pozostaja tylko lusterka (bardzo duze)
5,0
Ergonomia
To chyba przedmiot na ktorym Japonczycy troche sie znaja
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Komfort...
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Takiej duzej przestrzeni dla pasarzerow na tylnym siedzeniu nie ma zaden zany mi samochod , no moze gabloty amerykanskie.
Kierowca i pasazer z przodu tez nie czyje sie jak w dybach tak jak to jest np w Mercedesie.
4,0
Wyciszenie
Troche slychac opony ale na polskich dziurach kazdy samochod tlucze kolami.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Trase 2000km z UK zrobilem przy sredniej 7,7l/100km i jesli ktos nie ma drewnianej nogi to bez problemu miesici sie limitach podanych przez producenta.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
[l/100km]