Karoseria
: Rdza na karoserii w dwóch różnych miejscach
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: rdza tylna klapa
3,0
Całokształt
No cóz obiektywny nie będę, usterki przysłoniły pozytywny obraz silnika, skrzyni i właściwości jezdnych. Blacharka, spasowanie materiałów wenątrz - dramat. W tej klasie samochodu, za te pieniądze uważam że to nie dopuszczalne aby pojawiały się ślady rdzy po 1,5 roku użytkowania.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak na taki duży samochód nie jest źle, jeśli ktoś poszukuje sportowych doznań to trzeba zapomnieć, coś za coś. Samochód duży jak domek jednorodzinny z tym silnikiem.... wyprzedzanie trzeba planować z odpowiednim zapasem
5,0
Skrzynia biegów
Mam automat, bez problemów, polecam każdemu sczególnie w mieście, jest minimalne opóźnienie w przełączaniu, jak dla mnie to cały urok tej skrzyni. Polecam
5,0
Układ jezdny
Sporo już przejechałem 99% polskie drogi i bez problemów. Duże koła + dobrze zestrojone zawieszenie robią swoje, idelane auto na polskie dziurawe drogi.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu ok. do tyłu bez czujników prakowania jest słabo, przy zakupie proponuję zainwestować, ja osobiście nie mam i się męczę, szczególnie na parkingach podziemnych
5,0
Ergonomia
Dla kierowcy super, wszystko pod ręką, łatwo sięgnąć, niczego mi nie brakuje
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
wszystko ok, proponuję regularne odgrzybienie klimy, opłaca się. Zimą ogrzewanie ok, latem po długim pobycie na słońcu przy temp. 30 stopni, potrzeba 8-10 min żeby w środku było 20-21 stopni
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy super przestrzenne auto, dla pasażerów też dużo miejsca - tylny rząd siedzień jest odrobinę wyżej od przedniego rzędu. 4 za małą przestrzeń w bagażniku, czteroosobowa rodzina na wakacje może być ciężko.
4,0
Wyciszenie
Powyżej 130 km/h w środku jest głośno, opływające powietrze robi swoje + słabe wyciszenie, ale widziały gały co brały - nie jest to sedan a samochód duży, opory robią swoje
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
średnia z 80 tys. to 10,7 l, przy automacie, benzynie i dużym aucie moim zdaniem jest nieźle. Przeglądy w dobrej cenie - ASO 600-700 zł, ceny oryginalnych części dość drogo - kpl tarcz przód 1200 zł, klocki przód 360 zł
2,0
Stosunek jakość/cena
Sporo utrapień, jak na Hondę i nie małe pieniądze, jakość - myślę że to kwestia składania samochodu w innych krajach, miałem japońską wersję Hondy i wszystko 5+
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Diabeł tkwi w szczegółach , a tu słabo, prawe drzwi trzeszczą, odsuwany dach również, plastki rysują się przy najmniejszym otarciu, tylny rząd siedzeń również wydaje jakieś dźwięki podczas jazdy, auto tysiąca dźwięków, jedyna rada radio głośniej
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Silnik ok, skrzynia również jak na razie nie odmówiła posłuszeństwa. Dwójka za: lakierowany próg przedni po zimie - rdza, belki dachowe do wymiany - farba zeszła, tylna klapa do lakierowania - rdza. W zasadzie powinna być 1, w tej klasie samochodu takie wpadki?
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
[l/100km]