150 KM jest OK ale dodatkowe 50 i byłoby LUXUSOWO. Pracuje równo i ładnie się zbiera bez konieczności przekraczania 5k obrotów.
4,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna, krótki skok lewarka, 6 biegów sprawdza się w trasie, lewarek blisko kierownicy
5,0
Układ jezdny
Wygodny samochód na polskie drogi, uwielbia snieg, z dobrą oponą nie do zatrzymania! Przy pełnym obciążeniu czuć dziury, raczej miękki, nie kołysze na zakrętach.
Komfort
4,0
Widoczność
Lusterka olbrzymie, za przedni słupek chowa się motocyklista, do tyłu tak sobie , cofanie na kontakt
4,0
Ergonomia
Drązek zmiany biegów doskonale połozony, ręczny jak ciąg w samolocie, tempomat i radio w kierownicy super, podłokietniki z przodu porazka
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brak mozliwości zamknięcia nawiewów w konsoli centralnej, klima expresowo chłodzi, dobrze działa odszranianie przedniej szyby
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bagażnik jak stodoła, duzo miejsca dla każdego pasażera
5,0
Wyciszenie
Do 130 OK powyżej szumi ale CRV ma CX szafy gdanskiej!
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na taki samochód jest bardzo oszczędny! ponizej 10L. Srednio 9.4 na trasie 10-12 przy 180km/h
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
łatwo rysujace się plastiki, RDS w radiu padł, hamulce piszczały, roleta szybedachu się zacinała - wszystko wymienione bez dyskusji w Serwisie
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
[l/100km]