Sprawny silnik do poruszania się po mieści jak i w trasie. Powyżej 4000 obr dostaje kopa i ciągnie autko aż do odcięcia obrotów. Elastyczny sprawnie przyspiesza od 3 do 6 biegu
4,0
Skrzynia biegów
Krótka 1 i 2 dobra do holowania ciężkich przyczep. 6 przełożenie to raczej zwykła piatka ( spowodowane krótką 1 i 2). Czasami problem z wrzuceniem biegu wstecznego. Wygodne umiejscowienie lewarka skrzyni biegów.
4,0
Układ jezdny
Duże koła 18 powodują odczuwanie wszystkich studzienek w jezdni przy małych prędkościach, podczas szybszej jazdy prawie nic nie czuć. Bardzo dobrze tłumi nierówności poprzeczne, przez progi zwalniające można przejechać napradę szybko i komfortowo.
Komfort
5,0
Widoczność
Przy opuszczonym tylnim zagłówku jest ok. Dodatkowo pomagają czujniki parkowania z przodu i z tyłu.
3,0
Ergonomia
Podłokietnik kierowcy jest kiepski, bardzo przeszkadza w zmianie biegów. Duża mozliwośc regulacji fotela kierowcy. Minusem jest brak możliwości regulacji wysokości fotela pasażera, przy dużym wzroście (190) uda nie opierają się całą powierchnią o siedzisko - męczy na długim dystansie. Dzieki szklanemu dachowi wnetrze wydaje się znacznie wieksze. Duży plus za pojemny schowek w konsoli środkowej
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo szybka klima. Dodatkowy nadmuch na przednią szybę bardzo przydatny w zimę.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca w kabinie. Możliwość regulacji tylniej kanapy. Przed zakupem Hondy oglądałem Rav-4, Tiguana i Kuge. Ale to w CR-V jest najwięcej miejsca zarówno z przodu jak i z tyłu.
5,0
Wyciszenie
Do 120 bardzo cicho. Później słychać powietrze opływające samochód.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Po Warszawie przy energicznym ruszaniu spod świateł pali niecałe 10 litrów. W trasie od 7 do 8