Samochodzik idealny do miasta (krawężniki, dziury, progi zwalniające itp), a szczególnie przy śnieżnej zimie. Napęd 4x4 idealnie sprawdził się w zimie, w górach na ostrych podjazdach bez zarzutu .
Nie warto do niego kupować zimowych opon, te fabryczne M+S doskonale się sprawdzają również w zimie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik pracuje bez zarzutu zarówna na benzynie jak i na LPG, generalnie zaczyna się konkretnie zbierać od 3500 obrotów
4,0
Skrzynia biegów
Na początku 3 bieg ciężko wchodził, ale być może to kwestia przyzwyczajenia
4,0
Układ jezdny
Jak dla mnie idealnie zarówno na asfalcie jak i w terenie
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność dobra , a przy parkowaniu pomagają czujniki
4,0
Ergonomia
Bez większych wad, poza nieszczęsną klapą bagażnika
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jeśli chodzi o przednia fotele to bez zarzutu, trochę gorzej jest z tylnimi- brak tam dodatkowej
wentylacji
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń bardzo duża zarówno z przodu jak i z tyłu
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie do 130km/h OK później zaczyna się robić głośno
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy LPG pali w mieście ok 13l gazu, przy czym należy dodać że pokonuję raczej krótkie odcinki w mieście co na pewno zwiększa zużycie. Na trasie 9l gazu
4,0
Stosunek jakość/cena
W stosunku do konkurencji OK
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Piszczące hamulce tylnie, ale to wynik raczej jazdy miejskiej, wystarczy się rozpędzić do 100km/h i ostro wyhamować do 0
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przez prawie 3 lata NIC
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
[l/100km]