Karoseria
: Woda kapiaca z otwartej klapy bagaznika w czasie deszczu
Układ hamulcowy
: Popiskujace lekko hamulce
Inne
: Skrzypiacy lekko fotel kierowcy
5,0
Całokształt
CRV wybrałem po przymiarkach do RAV4,Kugi, Outlandera, Grand Vitary. Wybrałem CRV Elegance 2l benzyna. Wybór był raczej dobry - potrzebuje auta uniwersalnego - miasto, trasa, wieś, czasami śnieg i góry. Sprawdzałem takie warunki - CRV zachowuje się bardzo dobrze, zapewniając dość przyzwoity komfort. Przydałby się trochę mocniejszy silnik. Podoba mi się design wewnątrz (poza rączką w drzwiach z kołowa podstawą, nawiązujaca chyba do głośnika).Zewnątrz też OK .
choć linia tylnych szyb może być dyskusyjna. Wybór CRV miałem ułatwiony po 2 letnim uzytkowaniu nowej HONDY Civic Sport.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik charakterystycznie \'warczy\' na wiekszych obrotach. Dla minimalizacji spalania trzeba trzymać minimalne obroty i jechać 60-70 km/h
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność do produ i na boki jest bardzo dobra, ale bardzo przydatne są tylne czujniki parkowania.
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Hałas z opływu powietrza po 120 km/h, dudnienie deszczu na dachu zbyt duże, podobnie od dołu od wody uderzającej z kałuż
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Troche zależy od tego kiedy i jak dobrze sie kupi.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
[l/100km]