Swietny samochod, troche bardziej duze kombi niz terenowka. Jak ze wszystkim, mozna to i owo poprawic, ale ogolnie trudno znalezc inny samochod w tej cenie, ktory dawalby tak duzo komfortu pasazerom i kierowcy. Bardzo latwy w manewrach, super w ciasnym miescie; jeszcze lepiej zachowuje sie na bardzo dlugich trasach -- jechalem nim non-stop 14 godzin z Wenecji w Sudety, poprzednim samochodem (VW Passat B5.5) raczej bym tego nie wytrzymal.
Wrażenia
4,0
Silnik
Fajny cichy silnik przy normalnej jezdzie, robi sie dosc glosny przy gwaltownym przyspieszeniu (szczegolnie przy wysokich obrotach, zmiana biegu podczas wyprzedzania dopiero przy 5-6 tys.). Przyspieszenie lekko rozczarowuje, mogloby te 150 KM przyspieszac bardziej
5,0
Skrzynia biegów
Automat, pracuje absolutnie super.
5,0
Układ jezdny
Swietnie trzyma sie drogi, trudno na oponach letnich zapiszczec kolami. Fantastycznie zachowuje sie w poslizgu, w zimie nie do zastapienia. Przez zaspy jedzie jak czolg.
Komfort
4,0
Widoczność
Zasadniczno fajna widocznosc, troche bym zmniejszyl slupki i zlikwidowal belke nad przednia szyba, tak zeby szyba laczyla sie od razu z przeszkleniem sufitu (w Sun&Light)
5,0
Ergonomia
Super ergonomia, do czego sie czlowiek szybko przyzwyczaja i potem traktuje, jakby wszedzie tak bylo. po wejsciu na chwile do innego samochodu od razu docenia sie CRV
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Super klima strefowa
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Fantastyczna przestrzen w srodku, bardzo duzo miejsca dla wszystkich, idealny na dlugie podroze -- pasazer z przodu moze rozlozyc fotel i wygodnie spac
3,0
Wyciszenie
Z wyciszeniem mozna lepiej.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zuzycie paliwa jest ok, mozna pewnie gorzej, ale w VW Passat 1.8 turbo benzyna 150 KM bylo troche lepiej.
4,0
Stosunek jakość/cena
135 tys. zl, drogawo, ale samochod super
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Za duzo bierze oleju
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
[l/100km]