Szukaj

Ocena kierowcy - Honda CR-V III SUV

WWW.AUTOKLAW.PL, 16 lat temu
Silnik 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 27 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Honda CR-V III SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW 2006-2010 - Oceń swoje auto
4,54
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Bardzo obszerne i wygodne wnętrze. Świetne reflektory - ksenony Bardzo płynnie pracujące sprzęgło. Sprawny napęd - jeździłem swobodnie w zimie po zlodowaciałym śniegu z szerokim uśmiechem na twarzy.
4,0
Całokształt
Jak dla mnie 4,5. Bardzo fajne auto dające dużo frajdy z jazdy będące jednocześnie bardzo praktycznym samochodem rodzinnym. Jestem bardzo zadowolony z tego zakupu. Co bym poprawił: 1. Układ kierowniczy - powinien być bardziej precyzyjny. 2. Silnik - więcej mocy, więcej fanu. 3. Hamulce - bardziej wydajne.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik dość elastyczny w zupełność wystarczający do jazdy miejskiej bez częstej zmiany biegów. W trasie trzeba go mocno kręcić aby było szybko. Wyprzedzanie po redukcji nie sprawia żadnych problemów. Fajny gang silnika przy dynamicznym wkręcaniu na obroty. Wszystko jak w typowej Hondzie. Reasumując silnik wystarczający choć więcej mocy dałoby więcej frajdy z jazdy.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą precyzyjnie. Czasami jest problem z wrzuceniem wstecznego. Skok lewarka do przyjęcia choć nie jest, to skrzynia sportowa. Biorąc pod uwagę, że jest, to SUV skrzynia pracuje bardzo dobrze.
5,0
Układ jezdny
Doskonały kompromis między komfortem, a przyjemnością prowadzenia. W zakrętach auto praktycznie się nie przechyla i można je pokonywać szybko i bezpiecznie. Ostatni test na krętych, górskich drogach wypadł znakomicie. Większość mistrzów prostej, którzy próbowali przeczytać moje tylne tablice nie była wstanie utrzymać się na swoim pasie ruchu. Tłumienie nierówności bardzo skuteczne choć zawieszenie mogłoby pracować nieco ciszej. Myślę, że zawieszenie, to bardzo mocny element CR-V.
Komfort
4,0
Widoczność
Jak dla mnie widoczność jest dobra choć czujniki cofania bardzo się przydają. Wielkie lusterka boczne, bardzo płynnie pracujące sprzęgło i wspomniane czujniki pozwalają zaskakująco skutecznie manewrować nawet na ciasnych parkingach. Słupki przednie nieco ograniczają widoczność lecz wystarczy o tym pamiętać i problem przestaje istnieć.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką. Wskaźniki bardzo czytelne. Przełączniki intuicyjne. Sterowanie radiem i tempomatem w kierownicy bardzo wygodne. Przy tych wszystkich superlatywach brak sterowania komputerem w kierownicy jest karygodny. Regulacja kierownicy w obu płaszczy, duży zakres regulacji foteli przednich i tylnych dopełnia bardzo pozytywnego obrazu. Trzeba jedynie uważać podczas otwierania tylnej klapy po deszczu. Woda leje się prosto za kołnierz.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Znakomita klimatyzacja. Wydajnie schładza kabinę w największe upały i szybko usuwa parę z szyb w deszczowe dni. W zimie bardzo szybko robi się ciepło. Wielki plus.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca na przednich fotelach. Z tyłu troszkę mniej choć można odsunąć kanapę. Generalnie bardzo przestronne wnętrze chyba niedostępne dla konkurencji w tej klasie aut.
4,0
Wyciszenie
Jest dość cicho. W pełni akceptowalnie. Na nierównościach słychać pracujące zawieszenie. Przy większych prędkościach do kabiny dochodzą szumy powietrza oraz toczących się kół. Myślę, że dałoby się poprawić to i owo ale nie jest źle.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na tą masę i moc silnika auto jest ekonomiczne. Przy jeździe do 100 km/h - 6,8 l, przy 130 km/h - 8,5. W ruchu miejskim - 10-11 l Uważam, że hondziarze zrobili, tu kawał dobrej roboty.
4,0
Stosunek jakość/cena
Wszystko mogłoby być tańsze. Kiełbasa, sejm i benzyna. CR-V też mogłaby być tańsza choć jest warta swojej ceny.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Poza fotelem kierowcy, który potrafi sam się obniżyć, żadnych problemów.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda CR-V III SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,50 zł
10,6
l/100km
11,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda CR-V III SUV