Auto duże,ciężkie, ponad 1.5t. silnik wg.
mnie wystarczający i elastyczny.Bez problemu przyspiesza,słabo na 4 biegu.
4,0
Skrzynia biegów
Miejsce lewarka -idealne, daje poczucie
przestrzeni,dobrze wchodzą biegi.Przy wstecznym auto musi stać,inaczej zgrzyta w skrzyni.
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie sprężyste,ale nie twarde.Wysoko zawieszone podwozie duże koła,w sam raz na polskie wertepy.Jak na razie nic nie stuka.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu i na boki super.Gorzej do tyłu
lusterka oszukują w odległości.Czujniki
parkowania konieczne.Już w Kangoo siedziałem wysoko ale tu jeszcze lepiej
obserwuje się drogę.Szklany dach-super.
5,0
Ergonomia
Wszystko w zasięgu ręki.Mam 1,86cm.i
siedzę wygodnie , za mną także.
Denerwuje mnie tylko brak zaprogramowania położenia fotela kierowcy i to w najbogatszej mojej wersji.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Słabo przewietrza w deszczu i wilgotną
pogodę-konieczna klima.Przydał by sie nawiew tylko na przednia szybę.Klima działa dobrze w maju.Odgłosy pracującej
wentylacji nie denerwują.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wygodny i pojemny suv a raczej wysokie kombi.Mało schowków i nie kształtny dolny w desce przed pasażerem.
5,0
Wyciszenie
Przy predkości 130 da sie normalnie rozmawiać.Silnik pracuje cicho.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Komputer oszukuje!!!I to o ponad litr.
Jeżdżę normalnie szybko zmieniam biegi i w mieście spalam 8.3l/100km bez
klimy, a komputer wskazuje 9.8l/100km.
Jak na taki czołg to REWELACJA!Czytałem dużo o tym aucie w różnych gazetach motoryzacyjnych i tylko szwedzi
w ,,Vi bilagare,, ocenili ten wóz obiektywnie.Tam chyba nie dają koncerny kasy dziennikarzom za testy.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie nic nie denerwuje-dopiero mam
go 3 m-ce.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
[l/100km]