Przeniesienie napędu
: za dużo elektroniki za póżno załacza się tylny napęd
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
trochę mało mocy jak na 2,0 brakuje czasami, z niskich obrotów kiepsko się zbiera ale to honda
4,0
Skrzynia biegów
6 bieg mógł by lepiej wchodzić
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie twarde na zakrętach ok lecz nierówności odczuwalne i dużo hałasu
Komfort
4,0
Widoczność
mogło być lepiej z tyłu trochę kiepska widoczność przy parkowaniu
4,0
Ergonomia
Jak na 2,0 to możliwie tylko mogło by być więcej mocy
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
szumy gwizdy wiatru od 130 coraz głośniej czasem cośgwiżcze nie wiem czy to lusterka czy coś innego no a już powyżej 160 daje znać o sobie wielkość tego samochodu. no i z zawieszenie dochodzą dziwne odgłosy
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
a mogło być lepiej
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Plastiki na słupkach obijają sięod pasów
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Maglownica wymieniona na gwaranji stukało stukało aż po kilku wizytach wymienili na nową. teraz zaczyna zawieszenie dawaćznać iż powol ma dosyć i czuś w kierownicy jakieś nieiwlkie luzy i stukanie przy ruszaniu. zobaczymy co powiedzą
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
[l/100km]