ostatniu bez problemu przebrnąłem trasę jaką pokonują betoniarki z napędem na trzy osie. Nie wierzyli że dojadę.
Wrażenia
4,0
Silnik
przyjemny sound, do 3tys obr. oszczedny powyżej 5tys. dynamiczny
4,0
Skrzynia biegów
na plus położenie, na minus wolne synchronizatory, lecz to nie auto sportowe
5,0
Układ jezdny
komfort OK, mino ostrej jazdy VSA na suchym sie nie załącza, trzeba się przyzwyczaić do masy i gabarytów.
Troszeczkę za mięki ukłąd kierowniczy, szczególnie to czuć w zimie na śliskim.
Komfort
3,0
Widoczność
do tyły po prostu tragedia. konieczne czujniki, sytuacje ratuja duże lusterka
4,0
Ergonomia
jedna poważna wada PO OTWARCIU BAGAŻNIKA W DESZCZ WODA KAPIE PO CAŁEJ DŁUGOŚCI KLAPY JUŻ DWA SWETRY POSZŁY NA SZROT.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
super
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wiecej nie trzeba
5,0
Wyciszenie
silnika na niskich obrotach nie słychać, dużo zależy od opon i wiatru
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
średnio nie więcej niż 10,5 litra po mieście ( minimalnie 7)
na trasie zależy od temperamentu ale odpowienio 1,5 litra mniej
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
bez usterek
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
[l/100km]