Przy obciążeniu brakuje nieco mocy, ale dla mnie zadowalająco.
5,0
Skrzynia biegów
Obawiałem sie takiego lewarka w konsoli ale jest ok.Biegi wchodza b dobrze.Zaskoczyło mnie juz kilka razy ze przy minimalnym toczeniu doslownie centymetry jak chce włączyc wsteczny to słychac zgrzytanie zębow. Musi idealnie stac. W innych samochodach jest pewna tolerancja.
5,0
Układ jezdny
Robiłem proby jak to jest z ta włączajacą sie tylnia osia.Wiec na mokrej jezdni ruszam z pelna moca i... z pewnościa jest conajmniej pol obrotu kola bo czuc poslizg a nawet niestabilnosc toru jazdy a za chwile/jednak zbyt długą mysle/włącza sie tyl i wszystko sie uspokaja.Przy oblodzonej jezdni przydal by sie wlacznik reczny.Gliniasta polna droga,po deszczu pod gore - ciągnoł rewelacyjnie.
Komfort
5,0
Widoczność
Przyzwyczajony do osobowych czulem sie na poczatku jak w autobusie, tak wysoko. A teraz uważam ze jest super.
5,0
Ergonomia
Może to szczegol ale oparcie na rece w drzwiach i to posrodku jest na roznej wysokosci. Dla mnie to troche dyskomfort.Brak oświetlenia bagaznika. Poza tym idealnie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zobaczymy w zimie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie w codziennym "kreceniu sie" przebiegi po 10 km, jesienią 9,0-9,6
Trasa z predkoscią ok 100km/h
7,0 ! Trasa, ostra jazda, przyspieszanie, chwilami na prostych 160-180km 10,6 l/100km.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zobaczymy po kilku latach poki co ok.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jw. zobaczymy
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
[l/100km]