Szukaj

Ocena kierowcy - Honda CR-V III SUV

starless, 17 lat temu
Silnik 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 2 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda CR-V III SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW 2006-2010 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
4,0
Całokształt
Dość dopracowane auto, z dobrą gwarancją, może śmiało konkurować z niemieckimi czy japońskimi/koreańskimi SUVami tej wielkości.
Wrażenia
4,0
Silnik
Kupiłem CRV za granicą z automatem oraz pakietem NAvi. Wersja w kraju na razie nie oferowana. Mam oprócz niej nowego Pasata 2.0 TDI DSG. Hondą musiałem się nauczyć jeździć i wyprzedzać z tym silnikiem, ale po 2 tys. km non stop już ją lubię. Do 3 tys obr. nic się nie dzieje. Ptem zaczyna żyć a najleoiej przy ok 4-5 tys. max mom. obr. Wtedy nie ma kompleksów. Przyjemny gang silnika przy umiarkownym przyspieszaniu tak do 4500 obr., natomiast około 6000 obr coś jakby płacz i skrzeczenie słychać, aż strach myśleć co to może być.
4,0
Skrzynia biegów
W porównaniu z DSG VW jest to zabytkowe urządzenie, automat w stylu amerykańskim- 5 biegów niestety, brakuje 6-ki- silnik piłby mniej. Przu zwolnieniu i kick-down skrzynia z lekka głupieje. Ustawienia skrzyni preferewują styl jazdy- cruising przy ok. 120 km/godz. Zmiena biegi miękko i bez szarpnięć, nie mam zastrzeżeń.
5,0
Układ jezdny
To mocna strona tego auta. Zestrojenie jest dość sztywne jak na SUV-a. Świetnie trzyma się drogi. Ostre zakręty to fraszka dla CR-V. Zaryzykuję twierdzenie, że jeździ conajmniej tak dobrze jak nowy Passat, a może nawet.... Niestety koła 18 cali i nasze ścieżki asfaltowe nie są dla siebie stworzone. Trzęsie. Musze obniżyć ciśnienie. Mam opony wielosezonowe M+S, nie wiem nawet jakiej firmy, ale przyczepność jest rewelacyjna. Pewne prowadzenie. Dobry układ kierowniczy. Przyzwoity promień skrętu. Bardzo dobre hamucle, choć auto nurkuje przy hamowaniu.
Komfort
5,0
Widoczność
Przód i boki perfekt. Do tyłu czujniki + kamera cofania ułatwiają życie kierowcy.
4,0
Ergonomia
Nie jest to niemiecka robota, ale w 95 % jest poprawnie. Bez sensu jest przełącznik wyświetlacza zmontowany na na desce obok zegarów. Niewygodna obsługa. Klik dźwigni przy przełączaniu na światła drogowe za mało zdecydowany. Plastiki trącą taniością. Skóra i uszycie bez zarzutu. "Dopieszczenie" całości tapicerki i spasowanie to niestety nie jest niemiecka robota. A szkoda.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutu. Ogrzewanie super. Klimatyzacji z wiadomych względów nie sprawdzałem jeszcze.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Baaardzo dużo miejsca, duży bagażnik, praktyczne schowki. Świetny, przepastny schowek z roletą miedzy fotelami. Mam 194 cm i bardzo mi się wygodnie w Hondzi siedzi. Fotel kierowcy wygony średnio miękki, nie męczy. Jechałem 2000 km z kilkom krótkimi przerwami i było OK. Zmęczenie w normie.
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobrze wyciszone auto, w końcu nie słyszę tego rolniczego TDI.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przerażenie budzi obserwacja wskaźnika chwilowego zużycia, przy przyspieszniu brakuje mu skali. Zużycie ustabilizowało się na poziomie śrenim 9 litrów. Jak na te gabaryty to chyba nieźle.
3,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem CRV za granicą z automatem oraz pakietem Navi, wyniosła mnie 124 tys zł. Cena u dealerów w kraju jest abstrakcyjna, szczególnie za ropniaka.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Samochód jest nowy, moim zdaniem czujnik deszczu żyje trochę swoim życiem, a i czujniki parkowania to nie Parktronic. Są to niedopracowane drobiazgi.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda CR-V III SUV