Kultura pracy silnika - bardzo dobra. Niestety muszę stwierdzić że 2.0 to trochę za mało jak dla tego samochodu. Samochód z całą rodziną to ponad 2 tony - w takim obciążeniu potrafi zabraknąć mocy.
4,0
Skrzynia biegów
Działa bardzo kulturalnie.
5,0
Układ jezdny
Trzyma się jezdni jak limuzyna. Nawet ostre zakręty z większą prędkością nie są przeszkodą.
Komfort
5,0
Widoczność
Jak to w SUVie. Wysoko, duże przeszklenia w każdą stronę.
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Słyszałem o minnusach ukłądu wentylacji. Póki co jeździłem w lato więc ciężko powiedzieć o minusach. Na razie bez zarzutów. Zobaczymy jak przetrwa zime.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jeśli chodzi o ilość miejsca - jest tego pełno ale jakość plastików pozostawia wiele do życzenia. Może nie chodzi o jakość a o dobór materiałów. Honda chyba próbowała zrobić SUV-a dla młodych tuningowców.
4,0
Wyciszenie
Bardzo poprawnie. Przy prędkościach powyżej 130km/h zaczyna być słychać gwiżdżące klamki.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Cena samochodu adektwatna do jakosci.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
[l/100km]