Zawieszenie
: Nie jest to auto terenowe, ale można sobie pozwolić na dużo więcej niż osobówką, a jednocześnie wygoda podróży zdecydowanie przewyższa auta terenowe. Wygoda i bezpieczeństwo
5,0
Całokształt
Niezastąpiony samochód na polskie drogi i na zimowe wyjazdy.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak każdy benzynowy - nabiera mocy na wysokich obrotach
4,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna, dobrze zestopniowana, czasem tylko wsteczny nie wchodzi za pierwszym razem, ale taki już urok hondowskich skrzyń
5,0
Układ jezdny
Jak na suva 4x4 to świetnie się prowadzi, niejedna osobówka ustępuje. Za to w zimie (z VSA) jest bezkonkurencyjna - można zapomnieć o łańcuchach
Komfort
4,0
Widoczność
Nie jest przeszklona z każdej strony, ale nie ma na co narzekać
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie jeszcze nie wiem, a chłodzenie ok, choć mogłoby być nieco bardziej wydajne
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca i wygdnie. Na tylnych fotelach mnóstwo miejsca, regulacja oparcia pozwala przespać całą drogę :)
5,0
Wyciszenie
Nie można narzekać, można cicho rozmawiać tak samo przy 90km/h jak i 180km/h
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie nie jest małe, choć jak na 4x4 całkiem dobre. Najtańszy przegląd w aso - 950zl
4,0
Stosunek jakość/cena
Dobrze, ale widać angielski brak precyzji wykonania :(
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wszystko działa
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
OK
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
[l/100km]