Szukaj

Ocena kierowcy - Honda CR-V III SUV Facelifting

grzegorz, 4 lata temu
Silnik 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 55 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Honda CR-V III SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 150KM 110kW 2010-2012 - Oceń swoje auto
4,21
Podobnie do średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
3,0
Całokształt
Trzecie auto w rodzinie...stąd taki przebieg.Z czasem coraz mneij chętnie używane.W porównaniu z naszymi nowszymi nabytkami po prostu widac hm...zeby nikog nie obrazić bo widzę tu komentaze fanatyków albo ludzi dla których to było pierwsze auto- przeciętniak....Po czasie widac ze to średniak i po drodze gdzieś gubi sie do niego serce...Nie napiszę czym jeżdzimy służbowo i domowo bo zaraz sie zacznie hejt....W kazdym razie auto bezawaryjne-ale przebieg tez symboliczny,kupione w Krakowie jako nowe z mysla ze na dojazd na działkę i na rowery bedzie w sam raz....Dynamika żadna,silnik moze i pancerny ale mułowaty widac ze konstrukcja co najmniej sprzed 20tu lat...i co mnie najbardziej wqrwia to plastiki które wygladaja jakby auto miało sto lat....rysujące sie od samego patrzenia...zgroza.Smutek w środku,auto jak patrzę teraz (dekadę temu wydawał sie to dobry wybór) dla starszego pana...i dynamika i styl wewnatrz....Dotoczy sie tam gdzie am sie dotoczyć bez większych problemów...Duzy plus to przestzreńa le juz wygoda z tyłu to neistety obszyta skajem ławka,łamacz kręgosłupów...Niezawodne,trochę nijakie auto wg mnie nei na dzisiejsze czasy.acha -parę lat temu jak mieliśmy jeszcze zimy okazało sie z to nie auto na śnieg....W Białce o mało go nie zostawiłem na zawsze,coś z tyym dołaczanym napędem jest nie tak,za póxno sieę podłacza? To była jedyna próba i wystarczy.Auto wyglądające potężeni ale na wyrost.jezdze autami wygodniejszymi,ładniejszymi,ekonomiczneijszymi i równie bezawaryjnymi.Polecam auto komu skto chce jeżdzić a inne warunki jak uroda,styl czy dynamika to sprawy drugorzędne.Zakładam ze to auto dowiezie wszędzie,moze bez wdzięku ale dowiezie.W USA to ulubiony SUV gospodyń domowych i cos w tym jest.
Wrażenia
4,0
Silnik
Ponoc pancerny ale nie dający ŻADNEJ radości w tym słoniku
5,0
Skrzynia biegów
Fajnie pomyslane połozenie ,przyjemnie działa
4,0
Układ jezdny
Bedzie.Jak to mówią
3,0
Karoseria
Czarny lakier,skatowany myjniami,szlif nie pomógł wg mnie za miekki fabrycznie.Nalot rdzy od spodu dość pokaźny...
Komfort
5,0
Widoczność
Z załzonymi czujnikami pewnosc parkowania wzrasta
5,0
Ergonomia
ok jak w prawie kazdym aucie
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla mnie fajowo.Zwłąszcza z przodu
4,0
Wyciszenie
Powyzej 140km odczuwalnie słychać silnik.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Serwis MASAKRYCZNIE drogi.W salonie jak kupowałem policzyli mi za dywaniki 500zł hahahah i do tego nieoryginalne...nakładki na progi,"pampers" ...szkoda pisać ile mnie to kosztowało..doja jak sie da
3,0
Stosunek jakość/cena
Za drogie bo to przeciętniak
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przepalające sie zaróki,linka hamulca do ręcznego do poprawy,łożysko w kole takie tam w sumie drobiazgi
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
NIC

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Honda CR-V III

Liczba wpisów: 25

Honda CR-V III – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Honda CR-V III SUV Facelifting