Szukaj

Ocena kierowcy - Honda CR-V III SUV Facelifting

szwedmarcin, 5 lat temu
Silnik 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 245 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Honda CR-V III SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 150KM 110kW 2010-2012 - Oceń swoje auto
4,07
4% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Niestety nie ma.Przepłąciłem za niezawodne auto i jest.Pozytywnie nic mnie nie zaskoczyło.Ale satysfakcja z jazdy -żadna.Wolne,gumowate,słąbiuśki silnik,system audio - z subwooferem!!! cieniuskie....
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : Dwa razy padły czujniki parkowania,jakies przepięcia w instalacji
3,0
Całokształt
Mam to autko od nowości.Napisze jak to wygląda,a z nie za rózowo to pewnie fani marki zaleja mnie negatywami.Ale to ma byc opinia uzytkownika - info dla ewentualnych nabywców a nie laurka "bo lubie te marke".No nic taka mentalnośc a wygląda to tak. Auto kupione jako nowe w salonie w Krakowie -dla zony.Niewielki upust ,czarny,elegancki kolor,zonie sie podobało mnie mniej,coś jest nie tak z proporcjami,jakby przód za krótki,sama atrapa z przodu też jakas taka niedorobiona "pampers" troche pomógł,nakładki na progi (nie wspominam ze ceny z kosmosu ale salon i kredyt tak działa niestety) W srodku smutek i nostalgia,czarno-szaro skórka moze byc.Niestety jak minął urok nowości to okazało sie że przepłacilismy za stare technologicznie juz w chwili zakupu auto i to nie wolne od wad a bardzo drogie.Czarny lakier po paru myjniach porysowany jak diabli -rysuje sie od patrzenia,ale wnętrze i plastiki to juz dno....Nie do uwierzenia jak to jest zrobione,mam wrażenie ze to tak specjalnie bo nie spotkałem tak rysującego sie wnętrza w żadnym innym aucie których pare było w zyciu.....Skóra sie wysiedziała...jak to możliwe???? To nie jest stare aut! Silnik co z tego ze niezawodny jak czuc ze stary konstrukcyjnie,majac porównanie do volvo-wskiej dwulitórwki to porazka.Bajki o wysokich cudnych obrotach to bajki.Kazdy silnik wysoko krecony zyskuje na dynamice ale tu NIE MA dołu.Po prostu,Wnetrze porysowało sie od patrzenia (nie od niewozonych dzieci) po 7miu latach pojawiła sie zaskakująca rdza i postepuje -auto do sprzedazy więc tego nie robię,sprzęt grający ujawnił w pełni swoją niemoc jak w pracy dostałem nowego Mondeo -rózniaca epok a Mondeo to niby średniak.Wnętrze zaczeło potrzaskiwać,napęd na cztery włącza sie za późno-doczytałem ze tak działa pompa hydrauliczna w tym modelu -ale tu nic sie nie zmienia wiec to nie jest zaskoczenie poza pierwszym razem na śniegu kiedy wydaje sie ze napęd sie nie włacza i go nie ma....Auto po prostu bardzo bardzo przecietne,nei wyróżnia sie niczym poza ceną zakupu i cena w serwisie -za czujniki parkowania rządano od nas ponad 4ry (cztery) tysiace w serwisie....Zrobione prywatnie za ułamek tej sumy.Drobiazgi i wrażenia opiszę poniżej.UWAŻAM ZE AUTEM PRZED ZAKUPEM TRZEBA PARĘ DNI POJEŹDZIC bo sie mozna rozczarować tak jak my.Gdybym miał je poza jazda testowa na tydzien u siebie NIGDY bym go nie tknał...Jazda jak wozem drabiniastym z gumowym dyszlem,wnętrze po roku szare od zarysowan,sprzet (ten niby lepszy) gra nijak,pakliwo złopie niczego sobie a bajki o 10l w miescie to naprawde bajki ,Panowie skąd wy to bierzecie? Stare auto,stary silnik juz w momencie zakupu.dałęm sie nabrać...ale to długa historia....
Wrażenia
3,0
Silnik
Nie na te czasy.Stary (ale jary hehe) niezawodny,bierze troche oleju i to powoli postepuje ale nie jest uciążliwe.Uciążliwe jest to że NIE CIĄGNIE.Brednie o super górze (która ma kazde auto beznynowe o przyzwoitej pojemności) mnie nie zadowalaja...2l volvo to przy tym szatan,moje leciwe renault laguna z 1998 które kiedys miałem ,tez 2 litrowe równiez zawstydza ten silnik .Rozczarowanie.Widze i po serwisie i na ulicach ze hondziarze nowszych modeli to Panowie w kapeluszach po 50tce wiec skąd te zachwyty?? Musieli czymś wcześniej jeździc.Niezawodność - a tak jest,to za mało.Cztery osoby na pokładzie i to koniec dla jazdy,robi sie wóz drabiniasty
4,0
Skrzynia biegów
Jedynka krociutka,nie haczy,nie jest super precyzyjna ale sprawna,szóstka ok -ale co to za nowinka czy coś ekstra? Jest ok
4,0
Układ jezdny
To nie auto wyscigowe.Wygodne,buja,mało sterowalne bez dynamiki ale przy tym silniku wystarczające
3,0
Karoseria
Pokazął sie rdza głownie podwozia...Skąd??? Auto z salonu,nie katowane w terenie (bo tam nie wjedzie) Ponoć zakonserwowane.Poza tym rdza w miejscach odprysków na lakierze.Lakier miekki jakby z masła - parę razy na myjni i wyglada to źle....
Komfort
5,0
Widoczność
Znakomita.Pięć gwiazdek,żona uwielbia :) Siedzimy wysoko,wszystko widać.Super.
5,0
Ergonomia
Tu tez 5 gwiazdek,bo co tu mozna spieprzyć.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
OK,czasem zacina sie nawiew ale sam sie naprawia -urywam jedną gwiazdkę.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Elegancko,tutaj z czasem nic sie nie z mieniło.Duzy bagażnik,fajnie dzielony.
3,0
Wyciszenie
Słychać wszystko,opony,szum powietrza,zawieszenie -słabo.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Drogo,malo zamienników.Serwis-kosmos
3,0
Stosunek jakość/cena
Za drogie w zakupie i utrzymaniu.Przeciętne,nudne,kiepskie jakościowo auto (wnetrze,plastiki,lakier to skandal)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tutaj ok,padło łozysko,otwieranie szyby,czujniki parkowania pare innych pierdół - dyskretnie usuwane na przeglądach.To chyba taki system zeby opinia była super
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak - na poczatku wydaje sie ze napęd 4x4 nie dziala ale to pmoc tak ma byc.To nie jest auto terenowe!!!! śnieg,żwirek,krawężnik tak ale nic ponadto.Zresztą PO ZAKUPIE informuje o tym serwis-nie zjeżdzac poza drogi bo mozna splaic pompę załaczająca tylny napęd....Hahaha...dobre...

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Honda CR-V III

Liczba wpisów: 25

Honda CR-V III – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Honda CR-V III SUV Facelifting