Szukaj

Ocena kierowcy - Honda CR-V III SUV Facelifting

Jan, 8 lat temu
Silnik 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 14 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Honda CR-V III SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 150KM 110kW 2010-2012 - Oceń swoje auto
2,38
44% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
2,0
Całokształt
całokształt, to auto obszerne, bez polotu, modelowo i technologicznie sprzed 15 lat, praktyczny bagażnik, poza tym nic praktycznego, auto dla wiejskiego kowboya, sianowóz w prowadzeniu i z wyglądu, kolos na glinianych nogach. Nowe auto OK, ale używane NIE POLECAM.
Wrażenia
2,0
Silnik
SILNIK, to istny cud techniki sprzed 20 lat, wolnossący i wolno jeżdżący silnik, mało dynamiczny, mało żwawy, akustycznie mierny, palący olej, silnik zapala, pracuje do odcięcia, bez polotu, zero dynamiki, serio, zero dynamiki... Silnik zużywa coraz więcej i więcej oleju, widać przebieg kilometrów, słabnie z dnia na dzień.
2,0
Skrzynia biegów
skrzynia biegów archaiczna, jedynka wchodzi z małym trudem, dwójka króciutka potem pełno biegów, wchodzących elegancko, ale bez rewelacji, skrzynia wyje dosyć głośnio, czasem słyszeć łożyska i łożysko oporowe, ale cóż... podniecajmy się hondą, bo to antyk... nie polecam starszych niż 4 lata modeli.
2,0
Układ jezdny
trudno tu mówić o układzie jezdnym, w samochodzie brakuje tylko dyszla, przy każdym zakręcie przechyla się na boki, czuć dużą bezwładność układu jezdnego, hamuje nurkując, rusza pływając, w esp nie wierzę, a układ 4x4 włącza się z niesamowitym opóźnieniem, czyli jest bezsensu, w zasadzie to należy go nazwać okazjonalnie 4x4, albo wspomagane 4x4, włącza się przy podjeździe pod górkę, a w zakręcie już nie.. po 5 latach wszystko stuka i trzeszczy, nie kupuj używki!
Komfort
2,0
Widoczność
widać bardzo dobrze wszystko dookoła, człowiek wygląda i czuje się jak w akwarium, siedzenia wysoko szyby duże, prawie jak TICO, tylna szyba ogromna, idealnie wszystko widać... widać jak się starzeje, całe auto trąci myszką...
2,0
Ergonomia
Bardzo ergonomiczny, wszystko pod ręką, zwłaszcza hamulec ręczny, który słabo działa, poza tym fajnie działają kierunkowskazy, klakson, radio, super, ale te 15 lat temu. Model jest klepany 15 lat! masakra.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentyluje się bardzo dobrze, grzeje wspaniale. W zasadzie jakby nie musiał jeździć, to byłoby idealnie. Klima działa bez zarzutu, szczelna, filtry trochę śmierdzą, ale jest ok. `posiedzieć w cieple, a potem wymienią ci chętnie sprzęgło sprężarki klimatyzacji... bo jest na przedłużonej gwarancji, bo często się psuje...
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo przestrzeni. Można się gonić. w zasadzie jego drugie imię to przestrzeń, nie brakuje przestrzeni, ogromne auto. Dużo miejsca nad głową, dużo miejsca na nogi, super podłokietniki. `fotele po 5 latach się ubiły i jest więcej przestrzeni niż w nowym samochodzie... super. nie kupuj używanego.
2,0
Wyciszenie
wcale nie wyciszone, głośne, szumią opony, szumi powietrze na szybie, wszystko gwiżdże i piszczy, huczy. jak nie zasłonisz rolety w bagażniku to wyje tylny most, wyje i szumi, jest kiepsko z wyciszeniem, którego nie ma. Im starszy tym głośniejszy...
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nie ma czego utrzymywać, więc jakie koszty? koszt oleju? koszt klimy? koszt przeglądów, koszty wymiany 2 przednich czujników parkowania to jedynie 3,5 tysiąca zł w serwisie Arher w Krakowie! TAK 2 czujniki parkowania, które psują się w każdym egzemplarzu to koszt 3,5 tysiąca, ale na szczęście to cena z wymianą. Poza tym wszystko bardzo tanie. Parę drobiazgów za 3, 5 , 7 tysięcy i będzie jak nowe...
3,0
Stosunek jakość/cena
idealny stosunek jakości do ceny, bo za niewielkie pieniądze mamy duże (gabarytowo) auto. Jakość wielce przeciętna, legendarna jakość hondy to MIT. Ludzie, obudźcie się! MIT jakości hondy, fotele skórzane pękają, chromy matowieją, lakier miękki, nowe auto jako tako, ale po 5 latach, masakra. nie polecam jeździć nim więcej niż 5 lat, pozbywajcie się tego po 5 latach.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
drobne usterki to codzienność, jeśli ktoś chciał tym jeździć 5 lato to ok, po tym czasie codziennie coś nowego może cie zaskoczyć, czujniki parkowania ;-) maty grzewcze w fotelach, amortyzatory, klima, chłodnica, tylny most...
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poważne wcale, bo nie można czekać powyżej 5 lat. Wymiana kilku podzespołów zawieszenia, nic więcej... chłopaki z anglii się nie postarali...

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda CR-V III SUV Facelifting