Silnik
: Kultura pracy, oszczędność przy odpowiednim traktowaniu.
5,0
Całokształt
Dobre auto, dopracowane pod wieloma względami. Minus to wspominane często łatwo rysujące się plastiki - np. na progach drzwi. Cóż, nikt nie jest idealny.
Wrażenia
5,0
Silnik
Motor cichutki, na postoju na zewnątrz auta bardziej słychać pracującą klimę niż silnik. Dynamikę na trasie zapewni 3 i 4 bieg, co prawda silnik trochę powarczy powyżej 3,5 tys. obrotów, ale niektórzy pewnie nawet to polubią ;)
5,0
Skrzynia biegów
Świetna, bez zastrzeżeń.
4,0
Układ jezdny
Ciężko powiedzieć, bo to pierwsze auto tego typu które mam, ale prowadzi się przewidywalnie. Ciche tłumienie nierówności, niezbyt duże przechyły, jest ok.
Komfort
5,0
Widoczność
Szczególny plus za duże lusterka.
4,0
Ergonomia
Nie zwracam zbyt wielkiej uwagi na ułożenie przycisków, ale wszystko jest na swoim miejscu, trudno się pogubić. Dużo praktycznych schowków.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja wydajna, trochę szkoda, że nie można zamknąć środkowych otworów na desce rozdzielczej, nie każdy lubi jak wieje mu w twarz :-) sytuację ratuje to, że po ustawieniu ich \"na sufit\" problem znika.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 185 cm wzrostu, a nie wiozłem jeszcze kogoś kto miałby za mało miejsca siedząc za mną. Jest naprawdę przyzwoicie.
5,0
Wyciszenie
Wyciszenie bardzo dobre - dopiero powyżej 130 km/h robi się troszkę głośniej, ale wciąż jest przyjemnie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeśli nauczymy się odpowiednio obchodzić z silnikiem, to przy spokojnej jeździe na trasie bez większego wysiłku można zejść do poziomu 7,2 - 6,8 litra (a silnik wciąż na dotarciu). Więc całkiem fajnie :) Miasto - nie ma siły, przynajmniej 8 litrów, przy włączonej klimie i godzinach szczytu trzeba liczyć 9 litrów i więcej. Ogólnie silnik jak na gabaryty i masę auta oraz swoją pojemność - potrafi być oszczędny.
5,0
Stosunek jakość/cena
Korzystając z wyprzedaży końcówki produkcji można sporo zyskać, zwłaszcza, że Hondy dobrze trzymają wartość. To dobry moment żeby kupić sobie CR-V III generacji za pieniądze, które pół roku temu jeszcze nie wchodziły w grę.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Za mały przebieg, żeby oceniać.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Za mały przebieg, żeby oceniać.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
[l/100km]