Szukaj

Ocena kierowcy - Honda CR-V III SUV Facelifting

Piasek, 12 lat temu
Silnik 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 50 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Honda CR-V III SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 150KM 110kW 2010-2012 - Oceń swoje auto
4,00
6% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Jest ładna.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : wadliwie zamontowane gniazdo haka
4,0
Całokształt
Gdyby nie to astronomicznie wysokie spalanie byłoby super.
Wrażenia
3,0
Silnik
Spalanie to porażka. Średnio 11 litrów na 100. Identyczne spalanie ma silnik 2.4 V6 200KM którego niestety chyba nadal nie ma w tym modelu w ofercie Hondy w Polsce. Do naromalnej jazdy wystarcza ale jakaś próba pogonienia obnaża jego oblicze żłopa i opoja.
4,0
Skrzynia biegów
Klasyczny 5-bieg. automat. Bardzo przyjemnie się nim jeździ choć kultura zmiany biegów tkwi jeszcze w XIXw. Wolno zmienia biegi, brak opcji Tip-Tronic sprawia że skrzynia żyje własnym życiem. Zmienia biegi kiedy chce a to przyczynia się do wzrostu spalania.
4,0
Układ jezdny
Miło i przyjemnie się prowadzi. Sztywne zawieszenie odbiera nieco komfortu podróżowania ale daje pewne prowadzenie. Wszak to nie limuzyna zatem nie można oczekiwać komfortu kanapy. Właściwości terenowe ciut lepsze niż klasyczne osobowe auto. Całość blokad mechanizmów czy napędów odbywa się elektronicznie zatem nie mamy nad tym żadnej kontroli co, gdzie i kiedy się załącza. Obawiam się iż to ustrojstwo będzie z gatunku nienaprawialnych kiedy się popsuje także w teren się tym nie wypuszczać. Polne drogi to max co to auto jest w stanie pokonać.
Komfort
5,0
Widoczność
Duże lusterka boczne dopełniają dzieła. Nawet manewrowanie po zatłoczonym parkingu nie sprawia trudności. Widoczność do przodu i na boki dobra.
5,0
Ergonomia
Wszystko co potrzebne - jest w zasięgu rąk.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Sprawnie działa: zarówno grzanie jak i chłodzenie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Wyjący na obrotach 4-cyl silnik psuje efekt.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pożera wręcz straszne ilości paliwa. Ceny przeglądów do przyjęcia jak za tę klasę samochodów. Kontrolować trzeba niestety zapędy ASO odnośnie wymian wszystkiego co popadnie. Pióra wycieraczek po roku pomimo iż fabryczne nie wykazywały żadnych śladów zużycia czy klocki (na wszystkich 4 kołach) + 2 przednie tarcze !! po 40 tys km !! Naciąganie - to najlepsze określenie ASO Hondy z Włocławka gdzie swoją kupiłem i serwisuję. I z tego co kojarzę z rozmów z innymi użytkownikami - to nei tylko praktyka mojego ASO.
3,0
Stosunek jakość/cena
To jednak bardzo drogie auto. Zwłaszcza wersja Executive. No i absurdy Hondy w postaci dopłaty do najbogatszej wersji wyposażenia 6 tyś zł za fabryczną nawigację !! która na dodatek nie posiada spolszczenia. Chyba na głowę upadli a nabywców mają w ... głębokim poważaniu skoro do tej pory nie rozwiązali tej kwestii... Poracha i wstyd na całej linii.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tutaj nie mam zastrzeżeń. Jak na razie pokonałem zaledwie 50 tyś km w tym 2 km mam gruntowej, fatalnej drogi od domu to asfaltu. Dużo jeżdżę po polnych drogach i jak na razie zero awarii. Szwankuje jedynie gniazdo elektryczne haka którego montaż spierdzielili fachowcy z ASO i notorycznie robiło zwarcie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych usterek

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Honda CR-V III

Liczba wpisów: 25

Honda CR-V III – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Honda CR-V III SUV Facelifting