Szukaj

Ocena kierowcy - Honda CR-V III SUV Facelifting

Maciek S, 13 lat temu
Silnik 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 20 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Honda CR-V III SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 150KM 110kW 2010-2012 - Oceń swoje auto
4,54
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Przestrzeń w aucie, super. Jest to moje wymarzone auto, stwierdziłem to po roku użytkowania. Chciałbym jedynie mieć trochę mocniejszy silnik, tak ok. 200 KM, choć zapewne na codzień bym tego nie wykorzystywał i spalanie byłoby znacznie wyższe
5,0
Całokształt
Auto super, kupiłbym je jeszcze raz. Wersja najbogatsza - Executive, dużo fajnych bajerów, tempomat adaptacyjny, systemy bezpieczeństwa, dach panoramiczny, skórzane, podgrzewane fotele. ksenony skrętne, dodatkowo metalowe osłony podwozia. Super wygląd, zawsze się jeszcze za nią oglądam po zaparkowaniu. Cieszy mnie każda jazda, wystarczy byle pretekst, żeby wyruszyć w trasę. Super auto!
Wrażenia
4,0
Silnik
Kultura pracy silnika bardzo dobra, elastyczność, cóż dobre przyspieszanie powyżej 3000 obrotów, poniżej dość ospały
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów bardzo dobra, świetnie umiejscowiona, lewarek sam wpada w rękę, precyzyjna, najlepsza skrzynia jaką do tej pory obsługiwałem, 6 biegów, dobrze dobrana do tego auta
5,0
Układ jezdny
Świetny, bardzo dobre prowadzenie. Odczuwalne większe przechyły nadwozia niż w moim poprzednim aucie, ale komfort jazdy znacznie wyższy. Dość duży promień skrętu, ale auto też jest sporych rozmiarów
Komfort
5,0
Widoczność
Super, wysoka pozycja za kierownicą, czujniki parkowania, przyciemnione szyby z tyłu, dach panoramiczny doświetla wnętrze i czasem pomaga w mieście obserwować światła na skrzyżowaniach. Bardzo dobre samościemniające lusterko wsteczne
5,0
Ergonomia
Bardzo dobra, wszystko w zasięgu ręki. Sporo schowków. Co można by poprawić (dla producenta) to większa pojemność schowka przed pasażerem
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Świetna dwustrefowa klimatyzacja, szybkie i efektywne działanie. Nawiew na szybę po kilku sekundach odparowuje auto
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeni naprawdę dużo i mało jest samochodów z którymi można ją porównać, zarówno w segmencie SUVów jak i aut kombi. Bardzo dobre auto dla rodziny. Duży i pakowny bagażnik, przesuwana kanapa tylna pozwala go jeszcze powiększyć
5,0
Wyciszenie
Bardzo cichy samochód, na zewnątrz ładnie brzmiący silnik. Czasem na skrzyżowaniu patrzę na obroty żeby się upewnić, że silnik jest włączony. Moje poprzednie auto było dieslem, więc teraz upajam się błogą ciszą. Do tego super zestaw audio z subwooferem
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Myślałem, że będzie palił więcej, szczególnie w mieście. Moje średnie spalanie po Krakowie to 8,7 - 9,4 litra. Nigdy na baku nie przekroczyło 10,0 l. W trasie najniższe 7,3 w drodze do Przemyśla, ale starałem się jechać ekonomicznie. Normalna jazda w trasie to 8,0 - 8,7 litra przy pełnym załadunku. W trasie do Chorwacji 8,4 l - auto napakowane \"po dach\"
5,0
Stosunek jakość/cena
Jakość bardzo dobra, wszystko sprawia solidne wrażenie, lepsza niż mojego poprzedniego samochodu i Golfa 4, którego miałem jeszcze wcześniej. Czytałem wpisy o łatwo rysujących się plastikach, nie mam z tym problemu, może są lepsze jakościowo po liftingu. Ogólnie nie narzekam
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto prawie nowe. Mam nadzieję, że nic się nie będzie psuło.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic się nie działo.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda CR-V III SUV Facelifting