Szukaj

Ocena kierowcy - Honda CR-V III SUV Facelifting

drapa, 13 lat temu
Silnik 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 10 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda CR-V III SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 150KM 110kW 2010-2012 - Oceń swoje auto
4,77
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Jak na tak spore auto, spalanie nie jest duze. Po za tym da sie tym autem sprawnie przemieszczac.
5,0
Całokształt
Bardzo fajne auto. Mimo wydanych 115 tys PLN(po rabacie) nie zaluje zakupu. Auto kupilem jesienia i czekalem z niecierpliwoscia na zime. Mieszkam na obrzezach Wroclawia, gdzie drogi nie sa zbyt czesto odsniezane. Honda spelnila moje oczekiwania. Naped na 4 kola zdal egzamin. Jezdzi sie bezpiecznie i zdecydowanie szybciej niz inni. Nie martwie sie juz, gdy widze padajacy snieg. Poprzednim autem kilka razy zakopalem sie na drodze wyjazdowej i trzeba bylo szuflowac. Teraz nie mam juz takich problemow. W miescie tez daje rade. Na osniezonych skrzyzowaniach ruszam bez problemu i zostawiam wszyskie jednonapedowki daleko wtyle. To mile uczucie, gdy dodajesz gazu i jedziesz, a o tym, ze pracuje tylny naped informuje cie kontolka na desce rozdzielczej. W kabinie jest cicho. Dopiero powyzej 4000 obr robi sie glosniej. Jak trzeba auto potrafi szybko przyspieszyc. Przy tym wszystkim spalanie nie jest duze, jak na dwu-litrowy silnik i mase auta. Trasa Wroclaw-Szczecin (430 km)przejechan w niecale 4,5 godziny (w tym pol godziny przez Wroclaw), a spalanie 8,7 litra. W miescie auto spala niecale 10 litrow na 100 km. Tygodniowo przejezdzam po Wroclawiu 500 km i tankuje 47 - 48 litrow paliwa. Widocznosc bardzo dobra. Siedzi sie wysoko, wiec widac wiecej. Pozycja za kierownica bardzo dobra. Genialnie umieszczony lewarek zmiany biegow i do tego wygodny podlokietnik. Fajna wielofunkcyjna skorzana kirownica. Mam wersje Elegance Lifestyle, ktora jest dosc bogato wyposazona. Jest kilka fajnych gadzetow takich jak skora i alkantara, subwoofer, przyciemnione szyby, 18 calowe kola, ksenowy oraz czujniki parkowani przod i tyl. Lista wyposazenia jest dluga. Plastki po facelifcie sa ladne i dosc przyjemne w dotyku. Mejsca w srodku sporo. Bagaznik ma ponad 500 litrow, wiec tez jest ok. Wywalilem tylko ta dodatkowa polke. Strasznie mnie wpieniala, przy zaladunku. Przejeczalem dopiero 10000 km, ale mam nadzieje, ze auto bedzie sie tak samo dobrze sprawowac jak moja poprzedna Honda (190 tys km bez problemow). Przed zakupem testowalem wiele aut. Honda wygrala bo ma najmniej wad. Wolalbym wiekszy silnik benzynowy, ale takiego nie ma, no chyba ze zakupi sie auto z USA. Niekupilem wersji z automatem, bo za dlugo trzeba bylo na nia czekac. Najwazniejsze, ze auto mi sie podoba, a to ze znajmi tez sa nim zachwyceni, potwierdza tylko moja opinie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jest bardzo dobrze. W kabinie jest cicho. Dopiero powyzej 4000 obr robi sie glosniej. Jak trzeba auto potrafi szybko przyspieszyc, ale nie jest to rakieta. Trzeba troche mieszac biegami, ale to sama przyjemnosc. Przy tym wszystkim spalanie nie jest duze, jak na dwu-litrowy silnik i mase auta.
5,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna, przyjemnie sie ja obsluguje. Genialnie umieszczony lewarek i do tego wygodny podlokietnik.
5,0
Układ jezdny
Przede wszystkim auto ma komfortowe zawieszenie i daje rade na polskich dziurach. Mieszkam na obrzezach Wroclawia, gdzie drogi nie sa zbyt czesto odsniezane. Honda spelnila moje oczekiwania. Naped na 4 kola zdal egzamin. Jezdzi sie bezpiecznie i zdecydowanie szybciej niz inni. Nie martwie sie juz, gdy widze padajacy snieg. Poprzednim autem kilka razy zakopalem sie na drodze wyjazdowej i trzeba bylo szuflowac. Teraz nie mam juz takich problemow. W miescie tez daje rade. Na osniezonych skrzyzowaniach ruszam bez problemu i zostawiam wszyskie jednonapedowki daleko wtyle. To mile uczucie, gdy dodajesz gazu i jedziesz, a o tym, ze pracuje tylny naped informuje cie kontolka na desce rozdzielczej.
Komfort
5,0
Widoczność
Widocznosc bardzo dobra. Siedzi sie wysoko, wiec widac wiecej. Dobre i duze lusterka. Czujniki parkowania przod i tyl ulatwiaja zycie.
5,0
Ergonomia
Pozycja za kierownica bardzo dobra. Genialnie umieszczony lewarek zmiany biegow i do tego wygodny podlokietnik. Fajna wielofunkcyjna skorzana kirownica. Mam wersje Elegance Lifestyle, ktora jest dosc bogato wyposazona. Jest kilka fajnych gadzetow takich jak skora i alkantara, subwoofer, przyciemnione szyby, 18 calowe kola, ksenowy oraz czujniki parkowani przod i tyl. Lista wyposazenia jest dluga. Plastki po facelifcie sa ladne i dosc przyjemne w dotyku.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Cieplutko w zimie. Szyby nigdy nie paruja, nawet te z tylu auta. Dzialanie klimy sprawdze w lecie. Poki co jest ok.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mejsca w srodku sporo. Bagaznik ma ponad 500 litrow, wiec tez jest ok. Wywalilem tylko ta dodatkowa polke. Strasznie mnie wpieniala, przy zaladunku.
5,0
Wyciszenie
Cicho i przyjemnie, dosc dobre audio z subwooferem.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Trasa Wroclaw-Szczecin (430 km)przejechan w niecale 4,5 godziny (w tym pol godziny przez Wroclaw), a spalanie 8,7 litra. By auto spalalo mniej trzeba jechac ponizej 110 km/h. W miescie auto spala niecale 10 litrow na 100 km. Tygodniowo przejezdzam po Wroclawiu 500 km i tankuje 47 - 48 litrow paliwa.
4,0
Stosunek jakość/cena
Jak kazdy Polak chcialbym by auto bylo super wyposazone, duze, takie by palilo 5 litrow i oczywiscie za darmo. Wiec jak dla mnie jest drogo.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zero problemow.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zero problemow

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda CR-V III SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
37,00 zł
9,7
l/100km
10,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda CR-V III SUV Facelifting