Autko moich marzeń. Wygląda rewelacyjnie i dobrze się prowadzi a przy regularnych przeglądach i spokojnej jeździe z tym silnikiem powinien służyć wiele lat.
Wrażenia
4,0
Silnik
Wystarczająco elastyczny. Typowa honda, śpi do 3 tys. potem już jest zdecydowanie lepiej. Na trasie podczas wyprzedzania trzeba redukować.
Plusem jest to że do wolnossący benzyniak. Nie wiem co to filtry cząstek stałych i obsługa turbiny. lejesz i jedziesz.
4,0
Skrzynia biegów
Ok, trochę haczy 2. 6 bieg zdecydowanie do oszczędzania paliwa.
4,0
Układ jezdny
harmonijnie i wygodnie. Daje poczucie bezpieczeństwa pomimo dużych gabarytów.
Komfort
5,0
Widoczność
We wszystkie strony OK. Do przodu rewelacja, na boki też bo lusterka bardzo duże. Do tyłu to już tylko czujniki parkowania mogą pomóc.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, jedyny minus to stopniowa regulacja oparcia fotela.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatronik działa OK, denerwuje tylko brak możliwości regulowania przesłony środkowych nawiewów.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
1 klasa. Z przodu i z tyłu bardzo dużo miejsca, bagażnik też ogromniasty.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Autko dzięki napędowi na przednie koła (tył dołącza się bardzo rzadko) spala bardzo umiarkowane ilości paliwa jak na swoją masę i opływowość meblościanki. Jest to jednak silnik wolnossący, więc dynamiczna jazda może być okupiona bardzo szybką wizytą na stacji. Przegląd po roku niecałe 700 PLN - do wytrzymania.
5,0
Stosunek jakość/cena
Tani nie jest. Jak na tę cenę plastiki powinny być lepszej jakości. Dla mnie jednak najważniejsza jest niezawodność, przestronność i ergonomia, a tu jest bardzo dobrze.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wszystko OK.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wszystko OK.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
[l/100km]