Szukaj

Ocena kierowcy - Honda CR-V III SUV Facelifting

Grzechu, 13 lat temu
Silnik 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 3 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda CR-V III SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 150KM 110kW 2010-2012 - Oceń swoje auto
3,54
17% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : wygląd
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Delikatne plastiki tapicerki
Karoseria : Kapiąca klapa bagażnika
Układ hamulcowy : Słabe hamulce
4,0
Całokształt
Pomimo wszystkich opisanych wad samochód mi się podoba i tylko dlatego go kupiłem. Typowy zakup \"sercem\" a nie \"rozumem\". Mam nadzieję że nie będzie się psuł.
Wrażenia
4,0
Silnik
Nie jest to rakieta, ale może być.
4,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna, nie haczy, miękka i przyjemna. Wsteczny tradycyjny bez udziwnień.
4,0
Układ jezdny
Nie jest to tapczan ale i nie wóz drabiniasty. Hamulce bez żyletek.
Komfort
4,0
Widoczność
Na początku gabaryty trudno ogarnąć, po miesiącu ma się czucie na około. Pomagają czujniki.
3,0
Ergonomia
Źle rozwiązane otwory na dachu do mocowania bagażnika. Po założeniu bagażnika z nartami czy boxu nie ma szans otworzyć tylną klapę. Narciarze będą narzekać. O kapiącej wodzie za kołnierz z klapy bagażnika pisali już chyba wszyscy. Nie zmienili tego też w wersji 2010 po liftingu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
OK
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
sporo miejsca, pojemny bagażnik, ale nie można przewozić długich przedmiotów np. narty 180cm dochodzą do lewarka zmiany biegów i nie powinno się ich przewozić w środku.
4,0
Wyciszenie
Do 120km/h cicho, powyżej głośno.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie sprawdzone metodą \"tankowania pod korek i liczenia wlanych litrów i przejechanych km\" : -miasto delikatnie 12l, -miasto dynamicznie 14l, -trasa do 120km/h- 8,0l -trasa szybko- 10l Komputer pokazuje mniejsze spalanie o około 1-2l. Spalanie wg katalogu to pobożne życzenia.
2,0
Stosunek jakość/cena
Tak drogi samochód kupiłem dwa razy- pierwszy i ostatni. Po prostu szkoda kasy. Za 115tys. można kupić dwa nowe fajne samochody i zostanie jeszcze na podróż dookoła świata... Honada CRV to też zwykły samochód którym tak samo stoi się w korkach jak fiatem czy hyundajem... Niedługo przyjdzie dorabiać serwis i ubezpieczyciela :(((
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Plastiki rysują się w sposób niewiarygodny. Wystarczy lekko dotknąć butem progu czy tapicerki na drzwiach i zostają trwałe rysy bez szans na usunięcie. TRAGEDIA !!!!!!!!!!!! Samochody powinny być poddawane recyklingowi, ale nie po dwóch miesiącach od zakupu.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie bez zarzutu.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda CR-V III SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
37,00 zł
9,7
l/100km
10,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda CR-V III SUV Facelifting