Szukaj

Ocena kierowcy - Honda CR-V III SUV Facelifting

Łukasz z Poznania, 13 lat temu
Silnik 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 10 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Honda CR-V III SUV Facelifting 2.0 i-VTEC 150KM 110kW 2010-2012 - Oceń swoje auto
4,54
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Auto świetnie radzi sobie zimą
5,0
Całokształt
Bardzo udany zakup ;)
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik jest dość cichy, ale przy niższych obrotach przyspieszenie jest raczej słabe. Jednak po redukcji biegów i osiągnięciu powyżej 4 tys. obrotów, wyprzedzanie jest dynamiczne i przyjemne.
4,0
Skrzynia biegów
Pierwsze dwa biegi nie wchodzą idealnie, ale nie można też powiedzieć, że wchodzą źle. Pozostałe biegi wskakują same ;) Zestopniowanie skrzyni też ok. Na trasie przydaje się 6 bieg.
5,0
Układ jezdny
Samochód bardzo pewnie trzyma się drogi. W warunkach zimowych samochód właściwie wcale się nie ślizga. W momencie uślizgu przedniej osi (co jest właściwie niewyczuwalne) natychmiast załącza się tył i do tego system VSA (takie ESP Hondy)nie pozwala na buksowanie kół. Super sprawa. Zawieszenie samochodu jest jedna raczej twarde, ale moim zdaniem to dobrze, bo na zakrętach zachowuje się bardzo dobrze.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu rewelacja! Do tyłu trochę gorzej, ale bez trudu można cofać nawet z wyłączonymi czujnikami parkowania.
5,0
Ergonomia
Fotele przednie są bardzo wygodne, skrzynia biegów jest w bardzo ergonomicznym miejscu, podłokietniki też ok, a pasażerowie z tyłu też na pewno nie mogą narzekać. Jest bardzo dużo miejsca na nogi i siedzi się wygodnie, wbrew temu co napisał mój poprzednik. Wewnątrz znaleźć też można wiele praktycznych schowków. Bagażnik jest duży, a łatwo może stać się jeszcze większy - tylna kanapa składa się z dziecinną łatwością i w dodatku jest dzielona 40:60 ;)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nastawiam temperaturę i całą drogę jadę bardzo komfortowo. System odparowania przedniej szyby jest bardzo dobry - szyba jest czysta dosłownie w parę sekund ;)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wszędzie jest naprawdę sporo miejsca.
4,0
Wyciszenie
Silnik jest super wyciszony. Słychać go dopiero po przekroczeniu 3 tys. obrotów, ale jest to fajny sportowy dźwięk i też nie za głośny ;) Przy prędkości 100km/h jest cicho. Powyżej 120km/h słychać niestety szum powietrza ;/
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na takie autko spalanie wygląda całkiem nieźle. W mieście nieco ponad 10 l. Na trasie bez autostrad, ale z dość częstym wyprzedzaniem (jak to w Polsce) spokojnie można zejść do 7,5. Na autostradzie spalanie dość gwałtownie rośnie (dla 140 km/h wynosi już np. 11 l
4,0
Stosunek jakość/cena
Mogłoby być trochę lepiej wyposażone za tą ceną, ale i tak jest całkiem dobrze.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
trochę rysują się progi jak zachacza się o nie butami, ale ogólnie jest dobrze
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak usterek
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda CR-V III SUV Facelifting