Samochód bez fantazji i nowoczesności. Sprzedaje się tylko za sprawą wyrobionej kilkanaście lat temu opinii o niezawodności. Od tamtego czasu ludzie polecieli juz w kosmos a niedługo będą na Marsie. Silnik benzynowy to zabytek techniki ze swoimi zmiennymi fazami rozrządu. Na świecie produkuje się obecnie silniki turbo. Bierzcie sie Japońce do roboty bo na dobrej opinii daleko się nie zajedzie...
Wrażenia
3,0
Silnik
Niestety muł do 4tys. obrotów, potem troszkę ożywa ale nie ma co porównywać do turbo. Można się przyzwyczić ale przy wyprzedzaniu trzeba ostro redukować biegi i ciągnąć w górnym zakresie obrotów bo inaczej śmierć w oczach
4,0
Skrzynia biegów
bez uwag
3,0
Układ jezdny
Samochód skacze na nierównościach i trzęsie niemiłosiernie- podobno wszystkie suv-y tak mają. Na tylnych siedzeniach brak konfortu- siedzi się jak na grzędzie.
Komfort
4,0
Widoczność
bez uwag
3,0
Ergonomia
z przodu jak cię mogę, z tyłu po prostu ciasnota jak w małym kompakcie. Nie pomaga przesuwanie tylnych kanap. Samochód szyty na Japończyka 160cm.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez uwag
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
do 120km/h OK. Powyżej słychać szumy i gwizdy
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Miasto bez szaleństw- 10,5
Miasto z fantazją- 12,5
Trasa przy 100km/h - 8,5
Trasa przy 130km/h- 11,0
Trasa przy 160km.h- 13,5
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie OK. Jedyny zauważony bubel to plastiki- niedość że twarde to bardzo podatne na porysowanie
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie OK
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
[l/100km]