Do momentu jak nic sie nie działo to byłem bardzo zadowolony ale w tej chwili to oceniam Hondę na 3- bo kupując auto nowe powininem spodziewać sięszybkiej obsługi a tu porażka. Serwisuje się w Kaliszu Honda RECO i jedyne co potrafią zrobic to wymienić części na nowe a jak miałem do wymiany tarcze hamulcowe bo były wykrzywione musialem za to płacić a w serwisie w Anglii wymienili to bezpłatnie dlaczegotak jest???!!!
Wrażenia
4,0
Silnik
Na każdym biegu przyspiesza elastycznie, super osiągi ale niestety pojawiły się problemy z obrotami i ciężka współpraca z Honda Polska w Warszawie odnośnie reklamacji
4,0
Skrzynia biegów
Bez problemów
4,0
Układ jezdny
jak na auto tej klasy dobrze się prowadzi na autostradzie
Komfort
4,0
Widoczność
Wszystko widać jak na dłoni
3,0
Ergonomia
Pokretła klimatyzacji powinny być podswietlane cały czas a nie jak tylk są światła włączone.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się grzej kabina ale i równie szybko traci temperaturę w zimie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń dla kierowcy powinna być bardziej rozbudowana
3,0
Wyciszenie
Głosno w kabinie przy szybkiej jeździe powyzej 170km/h
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tutaj tragedia. Powinien palić około 8.2l/100km przy jeździe miejskiej. Ok tak palił na początku a jak sie pojawiły problemy z obrotami to między 11-12l przy spokojnej jeździe nie wiem o co tu chodzi bo Honda Polska jak dotąd nie potrafi usunąć tej usterki nawet na gwarancji.
3,0
Stosunek jakość/cena
Warto płacić za nowy samochód jesli obsługa serwisowa byłaby tak miła jak obsługa salonu sprzedaży.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wszystko wpożądku ale jeszcze daleka droga by Polska dogoniła precyzję niemieckich serwisów. U nas to jest tragedia bo cały czas nie mogą dość co to za problem z obrotami