Inne
: Dosyc duzo miejsca wewnatrz, w porownaniu z innymi SUV-ami w klasie compact, np. RAW-4.
5,0
Całokształt
Ok.
Wrażenia
5,0
Silnik
Trzeba podkrecac obroty, aby wykrzesac z niego wieksza dynamike, co skutkuje wiekszym halasem. Na wolnych obrotach prawie nie slychac.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi chodza b. plynnie, dobrze zestopniowana skrzynia.
5,0
Układ jezdny
Dosc dziwnie przechylal sie na zakretach. Po zalozeniu felg z mniejszym ET problem sie skonczyl. Bardzo dobry na polskie drogi. Dzielnosc w terenie zadowalajaca, ale 4x4 raczej taki umowny.
Komfort
4,0
Widoczność
Do tylu beznadziejnie. Przydalyby sie czujniki parkowania. Poza tym ok.
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, ale bez szalenstw.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Czasami tylne szyby pozostaja zaparowane, pomimo pracujacej klimy. Ogrzewanie b. wydajne.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 181 cm i nie narzekam. Wyzsze osoby beda sie chyba skarzyc. Z tylu 2 osoby maja pelny luksus, trzecia sie zmiesci, ale bedzie przeszkadzac dwum pozostalym.
4,0
Wyciszenie
Powyzej 130 km/h robi sie glosno od szumow powietrza. Powyzej 5000 rpm silnik jest wyraznie slyszalny wewnatrz.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silnik ma apetyt jak malo ktory. Dynamiczna jazda w miescie oraz szybkie podroze autostrada powoduja wir w zbiorniku. LPG to koniecznosc!
Jezeli bedziemy sie trzymac z daleka od ASO to powinno byc ok z kosztami przegladow.
4,0
Stosunek jakość/cena
Mozna byloby zastosowac lepsze plastiki, ale to chyba taki zwyczaj u Japonczykow.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic nie przychodzi mi na mysl.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie bylo zadnej awarii oprocz wymiany pompy wodnej i plukania tylnego mostu.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 150KM 110kW
[l/100km]