to już moja druga CR-V ka, jak nic nie pojawi się u konkurencji kupię trzecią ale tym razem już z silnikem TD.
Wrażenia
4,0
Silnik
typowy japończyk zaczyna pracować dopiero przy wysokich obrotach.
4,0
Skrzynia biegów
jest ok.
4,0
Układ jezdny
wprawdzie nie jest to terenówka ale całkiem nie źle sobie daje poza asfaltem że nie wspomnę już o śniegu. Po 60 000 km pojawiły się lekkie stuki ale zakłady diagnostyczne oraz serwis uważają że jest ok.
Komfort
3,0
Widoczność
do przodu ok do tyłu gorzej, powinien być montowany fabrycznie czujnik parkowania. W stosunku do pierwszego modelu zdecydowana poprawa wreszcie szyby boczne nie są zachlapane w czasie deszczu. Wskazane dwustrefowe lusterko boczne.
4,0
Ergonomia
jeżdże już prawie trzy lata i wciąż zastanawiam sie gdzie jest ręczny, chociaż ale jest to raczej kwestia przyzwyczajenia bo między fotelami jest faktycznie więcej miejsca, może by tak jeszcze lewarek zminy biegów dać wyżej
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Niestety wentylacja zbyt słaba jak na tak duży samochód mimo włączonej klimy w dni deszczowe tylne szyby są zaparowane.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu i z tyłu sporo miejsca nawet dla 5 osób, bagażnik też ok. Dobry pomysł z przesuwaną tylną kanapą.
4,0
Wyciszenie
zdecydowanie lepiej w porównaniu do poprzedniego modelu powyżej 120km/h głośniej ale przecież to nie jest samochód sportowy.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jeżdże na LPG i trudno o rzetelną ocenę spalania.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
pojawiają się jakieś "świerszcze" trudne do zlokalizowania, trochę to denerwujące
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 150KM 110kW
[l/100km]