niezniszczalne podniesione kombi, nie w teren ale idealne na śliski nawierzchnie, pojemny, niezawodny, wnętrze z przed epoki jednak akceptowalne
Wrażenia
5,0
Silnik
zero awarii przez ponad 20 lat, olej co roku na jesieni wymieniany niezależnie od km (średnio 25tyś km rocznie) jedyny problem to wymiana czujnika spalania stukowego po 20 latach eksploatacji. dynamiczny, lubi wysokie obroty
5,0
Skrzynia biegów
płynna, 450 tyś bez wymiany oleju, sprzęgło wymienione po 370 tyś km, niestety tylko 5 biegów ale do 130km/h ok...
4,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
rdza na dachu pod relingami, po 400tyś dziury w progach ale niewielkie i naprawione (zaspawane)
Komfort
5,0
Widoczność
duże szyby, wysoko siedzenia, widoczność idealna
5,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
kompresor a raczej sprzęgło padło po 310 tyś km, nie naprawione do dziś :)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
190cm wzrostu i wygodnie na każdym z miejsc, płaska podłoga, składane fotele i olbrzymia przestrzeń ładunkowa
3,0
Wyciszenie
dość głośno przy 130 km/h jednak da się w aucie rozmawiać :)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
tanie części, spalanie 12l/100km mieszanego z przewagą trasy ...
5,0
Stosunek jakość/cena
najlepsza w historii...
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
awarii uległy: siłowniki centralnego / uchwyt składanej podstawki między fotelami przód /
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
praktycznie nic / naprawdę nic...
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 150KM 110kW
[l/100km]