Zawieszenie
: Miękko pokonuje wszelkie przeszkody.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: rdza
Przeniesienie napędu
: muł
Silnik
: za słaby do tej masy
3,0
Całokształt
Samochód wart polecenia jeśli ktoś mało jeździ, ma dużą rodzinę i mieszka na wsi. W mieście i na trasie pali jak gimnazjalistka w toalecie na przerwie. Rdza to jego drugie imię.
Wrażenia
2,0
Silnik
Straszny muł, za słaby silnik do tej masy i kształtu. Redukujesz, wciskasz gaz w podłogę i... czekasz.
2,0
Skrzynia biegów
Zdecydowanie brakuje szóstego biegu, żeby powyżej 100 km/h obrotomierz pokazywał 4000 obrotów? Biegi wchodzą łagodnie.
3,0
Układ jezdny
Samochód prowadzi się dobrze, jest miękki, gorzej z automatycznym załączaniem się tylnego napędu który włącza się i wyłącza kiedy chce. Często za późno.
1,0
Karoseria
Rdza to drugie imię tego modelu. Sprawdzajcie nadkola i progi! O ile jeszcze są
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność wyśmienita. Ogromne lusterka, szyby i pole widzenia. Jeden z największych atutów tego auta.
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu i intuicyjnie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie i chłodzenie działa szybko i sprawnie, odczuwalnie wpływa na pracę silnika.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest aż nadto. Dla pięciu dorosłych ludzi bardzo komfortowo.
2,0
Wyciszenie
Jakie wyciszenie? Bez żartów. Chyba do 70km/h.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Rdza tu, rdza tam, rdza zjadła wszystko com miał. Poza tym dość bezawaryjny.
2,0
Stosunek jakość/cena
Zdecydowanie za drogi jak na taką puszkę.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Łączniki stabilizatora do wymiany co roku, przynajmniej jeżdżąc po Polsce.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wysiadł wentylator klimatyzacji, poza tym, wszystko super.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 150KM 110kW
[l/100km]