Szukaj

Ocena kierowcy - Honda CR-V II

Karol, 3 lata temu
Silnik 2.0 16V 150KM 110kW
Rok produkcji 2002
Przebieg: 420 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Honda CR-V II 2.0 16V 150KM 110kW 2002-2006 - Oceń swoje auto
4,71
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria
Silnik : Nie do zdarcia.
Przeniesienie napędu : Bardzo sprawny napęd 4x4
5,0
Całokształt
Kupiłem jako trzecie auto w rodzinie, głównie na dojazdy do pracy, wyjazdy na ryby itd. Był to 15 letni, mocno zaniedbany pojazd, dlatego cena była atrakcyjna. Zakładałem, że się będzie sypać, ale ku mojemu zdziwieniu nic w zasadzie się nie zepsuło. Spełnia swą rolę wspaniałe, załapał się nawet na wakacyjny wyjazd bo wypieszczone audi Q3 okazało się niezdatne do jazdy. Ogólnie fajne, bezproblemowe auto.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak kupowałem coś w nim hałasowało, mechanicy stwierdzili, że olej wymieniany był chyba ze 100 tys. Km wcześniej. Z tym hałasem przejeździłem jeszcze 50 tys. naprawa potem kosztowała ok. 500pln. Silnik mocny, pancerny, ale wg mnie nie nadaje się do crv, bo ma sportowa charakterystykę.
4,0
Skrzynia biegów
Brak 6, poza tym bez uwag
4,0
Układ jezdny
Mocno suvowy. Rewelacyjnie sprawdza się w mieście i w terenie, na autostradzie jest gorzej. Dziś samochody są twardsze. Wbrew temu co się sądzi, crv radzi sobie w terenie, prześwit jest spory, od spodu nic nie urwiemy.
5,0
Karoseria
Nie rdzewieje, co mnie bardzo dziwi, bo Japończyki mają fatalną opinię. Przestronnie, wygodnie, ale uroda użytych materiałów przeciętna, jakość bardzo dobra, bo w 19letnim aucie nic się nie zużyło, no może poza kołem kierownicy, które jest z tworzywa i wygląda już bardzo słabo. Wnętrze wygląda bardzo staromodnie, na plus - wszystko jest łatwe do wymiany.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Typowy japończyk, do bólu prosty i funkcjonalny.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Świetna klima
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Super. Przesuwana i pochylana tylna kanapa, wielki bagażnik.
3,0
Wyciszenie
No nie jest za dobrze, ale tylko w porównaniu do współczesnych samochodów. Crv to standard z początku tego wieku.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pieć lat temu dałem 15 tys. Za skatowany przez jakiegoś idiotę samochód, włożyłem ok. 2 tys. w czyszczenie i serwis, żeby dało się tym jeździć, założyłem gaz. Od tego czasu zrobiłem 100 tys. Wydatki - wymiana rolki w napędzie paska, wadliwej od początku, amortyzatory z tyłu i żarówki w desce rozdzielczej. Do tego polerowanie reflektorów, bo zmatowiały i zabezpieczenie antykorozyjne. Poza tym tylko eksploatacja. Nie rozumiem o co chodzi z tym autem, bo tu po prostu nic nie chce się zepsuć. W tym czasie Audi Q3 kilka razy było w serwisie, raz wracało na lawecie i czuję, że je sprzedam, a honda zostanie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie miałem lepszego samochodu.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Spalonych żarówek podświetlających przyciski nie ma co liczyć, kosztowały 20 zł a samodzielna wymiana jest banalnie łatwa.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Ma ponad 400 tys. a silnik ma fabryczne ciśnienie. Bardzo trwałe jest zawieszenie, a dodam, że lubię pojeździć w terenie. W tej chwili przestałem się już zastanawiać kiedy samochodzik się rozsypie i zrezygnowałem że sprzedania. Po prostu będzie nią jeździł dopóki nie padnie silnik, a jak padnie kupię używkę...i pojeżdżę chyba do emerytury.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda CR-V II 2.0 16V 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
44,50 zł
10,9
l/100km
12,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda CR-V II