Samochód zdecydowanie do użytku podmiejskiego. Jest klockowaty, brak mu dynamiki i dużo pali na trasie. Z drugiej strony jest dość wygodny, bezpieczny, przestronny i ma dużą ładowność.
Wrażenia
3,0
Silnik
Muł jakich mało. Na światłach jeśli nie kręcisz do czerwonego pola to odjeżdżasz ostatni lub blokujesz cały pas. Przy zmianie biegów obroty spadają o ponad 1000. Ten silnik w tym modelu to nieporozumienie.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą dość sprawnie.
4,0
Układ jezdny
Jeździ się w porządku, trzyma się drogi.
2,0
Karoseria
Karoseria to żart. Rysuje się niemal na wietrze. Rdza zjada to auto na bieżąco, rysuje się od byle czego.
Komfort
4,0
Widoczność
Lusterka ogromne pokazujące wszystko bardzo wyraźnie, tylna szyba zasłaniana jest przez środkowy zagłówek, trzeba wyjmować do bezpiecznej jazdy.
4,0
Ergonomia
Ergonomia na znośnym poziomie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje dobrze, chłodzi nieco gorzej ale daje rade.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeni akurat jest sporo zarówno dla kierowcy jak i pasażerów.
3,0
Wyciszenie
Wyciszenie tylko do 60 km/h, powyżej robi się średnio a powyżej 100km/h nie ma jak rozmawiać.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Duży samochód z dobrym wykończeniem,l jak ja tamte lata, łatwo utrzymać wszystko w czystości.
3,0
Stosunek jakość/cena
Samochód warty 2/3 swojej ceny. Gdybym miał kupić drugi raz to nie za więcej niż 10 tysięcy za wersję executive.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przepalają się na bieżąco bezpieczniki oraz podświetlenia tablicy i przycisków.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic się nie dzieje.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 150KM 110kW
[l/100km]