Szukaj

Ocena kierowcy - Honda CR-V II

DarkMark, 5 lat temu
Silnik 2.0 16V 150KM 110kW
Rok produkcji 2003
Przebieg: 218 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Honda CR-V II 2.0 16V 150KM 110kW 2002-2006 - Oceń swoje auto
4,79
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Karoseria
Zawieszenie
4,0
Całokształt
To jest auto uniwersalne. Jedziesz w góry, albo na ryby, chcesz pognać autostradą, poradzi sobie. W niecały tydzień po zakupie mojej CR-V wybrałem się w góry na Rajd Dolnośląski...oczywiście, nie po to by startować:) Po skończonej imprezie, chcąc trochę wypróbować tego suva w górskim terenie podążyliśmy więc na nią...Do samego szczytu wiodła asfaltowa droga, potem już gruntowa przez dużą polanę. Później było z górki, droga w lesie kamienista i stromo, pochyłość ok 12-18% i kamienie. Głazy śliskie od wilgoci i wielkości głowy ludzkiej. No i wąsko. Nie było już odwrotu, cofanie po takim terenie groziło zarzuceniem tyłem i rozwaleniem auta o drzewa. Bardzo powoli, bo na osiach 16 calowe alufelgi "kroczyliśmy" w dół kamienistej ścieżki, która w czasie deszczu zamieniała się w potok.W aucie rodzinka w komplecie, (dwie kobiety i ja, pomieszanie paniki z przygodą:). Tylko czemu nawigacja twierdziła, że to jest normalna ulica, nawet miała nazwę, tego nie udało mi się rozgryźć:) Honda spisała się w tym dość ekstremalnym jak na takie auto teście bardzo dobrze, raz tylko przytarłem obudową baku o głaz. Potem był znowu test w górach, ale w zimie. Wpakowaliśmy się na wielosezonowych oponach w głęboki śnieg, a pod nim lód. Honda i tu dała sobie radę. Po rozbujaniu auta i włączeniu się napędu z tyłu wyjechaliśmy z tej Syberii bez konieczności wysiadania i popychania. Kolejny pozytyw to jazda po autostradzie. Auto jest ciężkie, waży 1900 kg, a pod maską tylko 150 KM, ale silnik daje tyle ile potrzeba żeby nie musieć wlec się w kolumnie tirów, ale też nie wyhamować tych co lecą lewym pasem do 80km/h. Kolejny pozytyw to koło zapasowe na klapie...ale w bagażniku wnęka w podłodze, idealnie na wstawienie zbiornika lpg. Super sprawa, bo nie traci się przestrzeni ładunkowej. Ogólnie, auto było moim drugim wyborem po Foresterze, ale CR-V daje więcej możliwości i jest wygodniejsza dla osób wyższych lub tęższych. Dlatego zrezygnowałem z kupna "leśnika".
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Lewarek ręcznego po zaciągnięciu wali po nodze przy szybkim wsiadaniu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda CR-V II 2.0 16V 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
44,50 zł
10,9
l/100km
12,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda CR-V II