Zainstalowałem instalacje BRC spisuję się bez zarzutów. Kolega użytkuje ją dłużej bezawaryjnie również w hondzie, dlatego się zdecydowałem.
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
Dobra widoczność Ładnie przeszklone widne autko w środku Tak i się to podoba że będzie to pierwsze autko w którym raczej nie przyciemnie szybek.
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie daje radę nawet w duże mrozy , klimatyzacji jeszcze nie sprawdziłem w upały.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto w którym na pewno kierowca i pasażerowie nie będą narzekać na brak miejsca.
3,0
Wyciszenie
Nie jest idealne, ale tragedii nie ma .
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Biorąc pod uwagę gabaryty pojazdu pojazdu jest na dobrym poziomie . Mało użytkuje na benzynie drażni mnie szybko opadająca wskazówka poziomu paliwa :/ wynika to z małej poj. baku . Co do LPG nie udało mi się zejść poniżej 12l. Co 120 tyś wymiana oleju w skrzyni biegów, 60 tyś tylny most. Przy dobrym oleju silnikowym, ja leje Shell Helix Ultra Racing 10W-60 wymiana co 20000. trzeba pamiętac o sprawdzaniu poziomu przy ostrej jeździe może go ubywać . Ja nie zauważam ubytków oleju.
3,0
Stosunek jakość/cena
Ze względu na bezawaryjność z jakiej słynie honda wciąż trzymają cenę.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jeszcze nie miałem pecha aby spotkać się z nimi:)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 150KM 110kW
[l/100km]