Szukaj

Ocena kierowcy - Honda CR-V II

Grzegorz B, 14 lat temu
Silnik 2.0 16V 150KM 110kW
Rok produkcji 2002
Przebieg: 190 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Honda CR-V II 2.0 16V 150KM 110kW 2002-2006 - Oceń swoje auto
4,00
6% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : Wyciek cieczy chłodzącej spod głowicy silnika.
Układ elektryczny
4,0
Całokształt
Samochód jest dobry, odporny na wszystko oprócz głupoty mechaników. Na szczęście moje Hondy były pod opieka świetnych majstrów i to jedyna rzecz jakiej mogę żałować rozstając się z ta fajną marką.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik jest więcej niż dobry, ale nie doskonały. Prawdziwa jazda zaczyna się od 3000 RPM.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo precyzyjna bardzo dobrze współpracuje z silnikiem. W moim samochodzie wyraźnie brakuje szóstego biegu (w następnych modelach już jest) Przełożenie 1-go biegu umożliwia bardzo wolna co sprawdza się w lekkim terenie i miejskich korkach.
3,0
Układ jezdny
Samochód dość mocno przechyla się w zakrętach. Zawieszenie jest zdecydowanie \"szosowe\" i w lekkim terenie łatwo dochodzi do kresu swoich możliwości. Układ kierowniczy jest niezbyt precyzyjny co w połączeniu ze zbyt szybko włączającym się napędem tylnych kol możne powodować zaskakujące reakcje samochodu.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Wszystkie elementy obsługi s na właściwym miejscu.Niechlubnym wyjątkiem jest dźwignia hamulca ręcznego - wygląda świetnie, ale obsługa jest co najmniej trudna.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silnik jest bardzo wrażliwy na jakość paliwa. Najgorsze paliwo zatankowałem na stacji AGIP we Włoszech. Do przełęczy Brenner jechałem z prędkością 90 km/h przy spalaniu >15 l/100km
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W czasie długoletniej eksploatacji przepaliły się tylko diody podświetlające tablice rozdzielczą plus parę żarówek.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Mogło być doskonale gdyby nie wyciek płynu chłodzącego spod głowicy silnika, który pojawił się przy przebiegu 150tyś km. Serwis Hondy stwierdził, ze przyczyną było wadliwie splanowanie głowicy. Koszt naprawy 3500 zł w tym koszt części tylko 500 zł. Zwróciłem się do Hondy Poland by wzięli na siebie koszt części, jak należało się spodziewać firma uchyliła się od wszelkiej odpowiedzialności. Odmowa trafiła na właściciela Hondy Accord, CR-V i Jazza, ale już nie na długo. Sprzedałem Accorda, teraz czas na CR-V i Jazza. Na ich miejsce pojawi się Mitsubishi ASX, Mazda 2 oraz motocykl BMW. Słowem Heyah Honda - chytry tylko traci.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Honda CR-V II

Liczba wpisów: 17

Honda CR-V II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Honda CR-V II