Przeniesienie napędu
: W zimę 2009-2010 zadnych problemów z parkowaniem w dużych zaspach, wyjeżdżał z wszystkiego. Terenówka to nie jest ale naprawdę niezły mieszczuch.
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik pracuje równomiernie żadnych problemów od wymiany do wymiany oleju.
4,0
Skrzynia biegów
Mogła by szybciej reagować na naciśnięcie pedału gazu (automat), a tak poza tym to bardzo dobrze
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze niweluje nierówności naszych dróg, w zakrętach nie kołysze jak na statku
Komfort
4,0
Widoczność
Mogła by być lepsza do tyłu, z przodu słupki trochę zasłaniają szczególnie przy skręcie w lewo.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką prosto ale skutecznie bez zbędnych przycisków
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo szybko się nagrzewa silnik a co za tym idzie nagrzanie tego samochodu w zimę długo nie trwa. Na tylnej kanapie brakuję nawiewu ze słupków.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 189cm wzrostu i bez problemu się mieszczę jak i pasażer z tyłu na tylnej kanapie spokojnie mogą siedzieć trzy dorosłe osoby i będą miały wygodnie(regulowana tylna kanapa) Jedyne co mi nie odpowiada to krótkie siedziska na przednich fotelach przy długiej trasie bolą mnie nogi.
3,0
Wyciszenie
Dość hałaśliwy jest szczególnie powyżej 140km. Nie należy do klasy cichych SUV-ów.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No wielkości i ciężar robią swoje (jeżdżę na gazie):
Miasto 14-16l
Trasa 12-14l
Przeglądy w ASO w Wawie drogie taniej np. w Częstochowie zwykły 680zl, duży 1000zł. to już przystępne ceny. Tarcze i klocki na przód średniej firmy to 800zł. No i nic poza tym w tym samochodzie się nie wymienia.(tylko eksploatacyjne części)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nigdy nie miałem z nim problemu. Polecam
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak do tej pory żadnych usterek.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 150KM 110kW
[l/100km]