Silnik
: 2W1 SPOKOJNY I EKONOMICZNY A JAK SIĘ PRZYCIŚNIE WŚCIEKŁA SZLIFIERKA KĄTOWA
5,0
Całokształt
BARDZO DOBRA, WYGODNA I SOLIDNA BRYKA
Wrażenia
5,0
Silnik
VTEC JEST SUPER TO JAK BY MIEC 2 SILNIKI POD MASKĄ JEDEN SPOKOJNY I EKONOMICZNY A DRUGI HMMMMM
WŚCIEKŁA SZLIFIERKA KĄTOWA :))
4,0
Skrzynia biegów
MAM AUTOMATYCZNĄ BRAKUJE RĘCZNEGO TRYBU STEROWANIA BIEGAMI
5,0
Układ jezdny
UPARTY I NIE DO ZAJECHANIA 160 TYŚ PO POLSCE I WYMIENIONY ŁĄCZNIK STABILIZATORA W INNYCH AUTACH ZAWIESZENIE PRZESTAŁO BY JUŻ ISTNIEĆ!!!
Komfort
4,0
Widoczność
WYSOKO, PRZESZKLONE, NO MOŻE W MAN SIEDZI SIĘ METR WYŻEJ :)) ALE DO PRZODU I NA BOKI JEST SUPER, TROCHĘ GORZEJ JEST Z COFANIEM POLECAM CZUJNIK PARKOWANIA
5,0
Ergonomia
TE MAŁE LUDZIKI O SKOŚNYCH OCZACH Z KRAJU KWITNĄCEJ WIŚNI NAPRAWDĘ SIĘ NAGŁOWILI JAK URZĄDZIĆ MIEJSCE PRACY DLA SZOFERA I SZANUJE ICH ZA TO JUŻ OD 3 LAT
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
LATEM ZIMNO A ZIMĄ CIEPŁO + PODGRZEWANE FOTELE
JEST MIODZIO
MINUSEM JEST BRAK WENTYLACJI MECHANICZNEJ FOTELI ALE TO DOPIERO DAJĄ W LUKSUSACH :(((
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
EKONOMIA NA 4+ PRZEGLĄDY W ASO DROGIE PO ZBÓJU ALE ZA TO NIC SIĘ NIE PSUJE. PALI TYLE ILE MUSI SPALIC ALE GAZU WIĘC KOSZTA MNIEJSZE O POŁOWĘ
4,0
Stosunek jakość/cena
MOŻE DROGA W ZAKUPIE ALE ODDAJE TO W EKSPLOATACJI
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
BRAK USTEREK I 160 TYŚ PRZEBIEGU !!!!!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
BRAK USTEREK I 160 TYŚ PRZEBIEGU !!!!!
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 150KM 110kW
[l/100km]