Układ elektryczny
: A konkretnie reflektory. Super oświetlają drogę.
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Lepiej pracuje na wysokich obrotach. Poniżej 3 tys. obrotów czuć brak mocy.
4,0
Skrzynia biegów
Jest dobrze, ale miałem doczynienia z jeszcze lepiej wchodzącymi biegami.
4,0
Układ jezdny
Jestem bardzo zadowolony. Na zakrętach przechył niezbyt duży. Nie mogę obiektywnie ocenić napędu na tył bo bardzo mało jeżdżę poza asfaltem. Do tej pory OK i mi wystarcza.
Komfort
5,0
Widoczność
Oprócz cofania.
5,0
Ergonomia
Wszystko \"pod ręką\"
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
W czasie deszczu szybko parują szyby. Usuwam wilgoć za pomocą klimy.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dożo miejsca. Z przodu i z tyłu. Tylna kanapa przesuwna z odchylaniem oparcia. Super.
4,0
Wyciszenie
Słyszałem, że przed facelftingiem CR-V była głośniejsza. W tej wersji jest OK.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ekonomiczność taka sobie, ale nie przesadzajmy - to SUV i waży 1,5t. Moje średnie zużycie z trzech lat to 9,7 l/100km. Pół na pół miasto/trasa. To wynik przyzwoity. Dodam, że jeżdżę spokojnie.
Przegląd poza W-wą jakieś 600 zł. Co 20 tys. km.
3,0
Stosunek jakość/cena
Cena jak na tę klasę auta jest za wysoka.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jedynie ręczny słabo trzyma. Trzeba mocno zaciągać.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic się nie dzieje. Absolutnie nic.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 150KM 110kW
[l/100km]