Auto bezawaryjne nie wymagało żadnych napraw poza standardowymi wymianami. Nadaję się jako auto rodzinne a także do prowadzenia drobnych interesów bo jest naprawdę pojemne.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik sprawuje się bez zarzutu elastyczny o niezłej mocy ale trzeba go kręcić wysoko aby tą moc poczuć. 100% bezawaryjny, spali wszystko co mu się wleje do baku, nie bierze oleju.
4,0
Skrzynia biegów
poza wstecznym który trzeba się na uczyć włączać bez zarzutu.
5,0
Układ jezdny
Prowadzi się bardzo dobrze szczególnie zalety tego auta widać w złych warunkach atmosferycznych głównie zimą oraz w górach, lesie itp. (nadaje się na beznadziejne polskie drogi)
Komfort
4,0
Widoczność
dobra ale jest to dość wysokie auto więc trzeba uważać przy cofaniu bo można skosić zupełnie nie widoczny słupek lub coś innego.
3,0
Ergonomia
Auto wygodne, materiały dość dobre jakości użyte na wykonanie ale za dużo szarości i zbyt mało wypasu. bagażnik pokaźny można zmieścić paletę cegieł lub 2 małe byki lub żonę z 2 dzieci i psem.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
bardzo szybko się nagrzewa po ok 1000m więc duży +. Klimatyzacja wydajna szczególnie przy nastawieniu danej temp. automatycznie.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duże przestrzenne auto, wielkość powinna zadowoli biznesmena i rolnika.
3,0
Wyciszenie
Przy nagrzanym silniku prawie go nie słychać, po wyżej 150km/h szum wiatru za głośny.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
trudno zejść poniżej 8l/100 łatwo przekroczyć 10l/100km
3,0
Stosunek jakość/cena
Auto zbyt drogie ale warte polecenia jak ktoś nie dba (nie musi) Obecnie męczę się w nowym firmowym francuzie (dobrze bo firmowe)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto nigdy mnie nie zawiodło wręcz pomogło wyjechać z miejsc gdzie inni nie mogli
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak zegarka (albo jest zegar albo RDS), niepełne nadkole z przodu. Dobrze grające radio CD ale takie obudowy można było spotkać na początku lat 90.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 150KM 110kW
[l/100km]