Szukaj

Ocena kierowcy - Honda CR-V II

hondziarz, 15 lat temu
Silnik 2.0 16V 150KM 110kW
Rok produkcji 2002
Przebieg: 125 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Honda CR-V II 2.0 16V 150KM 110kW 2002-2006 - Oceń swoje auto
4,46
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Wsiadłem, pan z salonu powiedział, zeby autka testowego nie oszczędzać, tylko sprawdzić, więc sprawdziłem. Fantastycznie tłumi wyboje, bruki, betonki itp. Przy tym nie traci kontaktu z nawierzchnią i nie buja. Auto na polskie dziurawe krajówki i wojewódzkie.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : 4 lata od zakupu wymieniono mi (gratis) jakąś poprzednią belkę w przednim zawieszeniu - stabilizator amortyzatorów czy coś w tym rodzaju. Wytarła się w tymże gumka i lekko stukało na wybojach, bez wpływu na prowadzenie pojazdu.
Zawieszenie : Po drugim roku jazdy rozpieprzyło mi tylne tarcze hamulcowe - ale to była zima 2005/2006 - 30 stopni mrozu i masa soli wysypanej na drogi
5,0
Całokształt
Auto funkcjonalne do bólu. Pralkę wsadzisz, lodówkę - po złożeniu siedzeń - też. 5 osób zabierzesz z klamotami nad adriatyk na miesiąc. Na autostradzie - płyniesz - tyle że z tymi klamotami j.w. trochę mułowato wyprzedzasz. Po lesie - na ryby - dojedziesz tam, gdzie się nawet nie spodziewasz. Przypieprzysz dołem o korzeń, kamień itp. - jedziesz na kanał i widzisz lekkie wgniecenie w takiej fajnej rurce chroniącej zbiornik paliwa. Ogółem - auto rodzinne (wózek i klamoty malucha wymagają miejsca), na maxa wszechstronne i cholernie wyrozumiałe - krawężniki, dziury. Więcej szczegółów znajdziesz w pełnej opinii.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak to 2 litrowa japońska benzynka. Cicho,dynamicznie i bezawaryjnie. Uwaga - przy instalacji gazowej konieczna regulacja zaworów (ok. 150 pln w ASO) co jakieś 20-30 tys.
3,0
Skrzynia biegów
Po Toyce Camry największym rozczarowaniem była właśnie bardziej toporna zmiana biegów (zwłaszcza dwójka) Ale poprzeczka była przez Camruchę wysoko postawiona (klik-klik - w 8 letnim aucie).
4,0
Układ jezdny
Napęd: zero bajeru. Ale to działa! Zimą nie sposób narzekać. Wpadniesz w pozlizg na śniegu - delikatnie wciskasz gaz i momentalnie prostuje ci samochód. Pod górkę na śliskim - przód zabuksuje, słyszysz z tyłu \"klik\" i jakby ci Pudzian auto do góry popchnął.
Komfort
5,0
Widoczność
Wyprzedzanie naprawdę lepiej idzie, gdy siedzisz wyżej - w porównaniu z osobowym - szok. Ekstra boczne lusterka.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ktoś napisał, że to nie jest auto dla wysokich (?). ja mam 180 cm i 20 cm luzu nad głową. Nie rozumiem...
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jadąc 90 km/h luz - ale kto tak wolno jeździ. Niestety przy 120 km/h robi się dramat - ok. 12 gazu na 100 w trasie. jadąc A2 - 2 osoby bez bagażu ze stałą 150-160 km/hz użycie paliwa skoczyło o 50% - ściągnęła 18 gazu na 100!!! Ale to jest tak nieprawdopodobne, że myślę, że mogło też być coś nie tak z gazem z miasta Łodzi (orlen na strykowskiej)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po 5 latach pojawił się pierwszy "świerszczyk" - w siedzeniu kierowcy. Poza tym wszystko ok.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po drugim roku jazdy rozpieprzyło mi tylne tarcze hamulcowe - ale to była zima 2005/2006 - 30 stopni mrozu i masa soli wysypanej na drogi. Poza tym nic.
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda CR-V II